کد خبر 1075606
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف منتخب مردم تهران در  مجلس یازدهم ساعتی پس از سخنرانی روز گذشته خود در مراسم بزرگداشت روز قدس در رشته توئیتی نوشت:  

‏1. امروز در کنار مزار شهید سلیمانی گفتم که حیات رژیم ننگین صهیونیستی به دو بخش متفاوت تقسیم می‌شود؛قبل و بعد از انقلاب اسلامی.قبل از آن همراه است با چند دهه قدرت‌گیری صهیونیست‌ها و بعد از آن قرین است با مذلت وشکست‌های پی درپی رژیم اشغالگر قدس.این سند روشن حقانیت ‎منطق مقاومت است.

‏2. با طرح ایدۀ ‎روز قدس توسط امام راحل، مبارزه علیه رژیم صهیونیستی وارد مرحلۀ خیزش مردمی و فراگیر شد. تبدیل مقابله با این غدۀ سرطانی به مسئلۀ اول جهان اسلام و متکی شدن آن به سنت‌های تبدیل و تحویل‌ناپذیر الهی از دیگر نتایج ابتکار امام عظیم الشأن انقلاب بود.

‏3. راهبرد شوم رژیم صهیونیستی این بود که نسل‌های بعدی فلسطینیان،مسئلۀ فلسطین را فراموش کنند.ولی فرماندهان مقاومت و سیدالشهدای مقاومت ‎شهید سلیمانی اندیشۀ امام راحل را با سازماندهی نیروهای مقاومت به بار نشاندند و راهبرد صهیونیست‌ها کاملا شکست خورد و روند قدرتمند شدن مقاومت آغاز شد.

‏4. ضعف روزافزون رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی و بحران‌های غیرقابل حلی که به آن دچار است و همچنین نفوذ فرهنگ  مقاومت در میان تمام مسلمانان از شبه قارۀ هند تا بلندی‌های جولان و دریای مدیترانه، نتیجۀ روشن ‎مکتب شهید سلیمانی و منطق مقاومت به فرماندهی امام و مقام معظم رهبری است.

‏5. ‎معامله قرن طرح تروریست‌های آمریکایی برای عبور دادن رژیم صهیونیستی از بحران استراتژیکی است که در نتیجۀ اشاعۀ منطق مقاومت به آن دچار شده است.ولی با ریشه دواندن فرهنگ مقاومت در جان و دل مردم منطقه مطمئن هستیم که خواب آمریکا هرگز تعبیر نخواهد شد ومقاومت پیروز این میدان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آریا IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    18 11
    فإن حزب الله هم الغالبون..
    • عبدالله مومن IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
      5 0
      بر اتباع مریم رجوی فاحشه. جملگی لعنت باد
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    8 13
    اینشا الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس