کد خبر 1075576
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
روش‌های پرداخت فطریه در تهران

مدیر کل کمیته امداد استان تهران از استقرار بیش از ۱۰۰۰ پایگاه در میادین اصلی شهرهای استان برای دریافت فطریه خبر داد و گفت: پرداخت فطریه به صورت الکترونیکی نیز امکان پذیر است.

به گزارش مشرق، سید ابوالفضل پرپنچی با تشریح روش‌های پرداخت فطریه در استان، بیان کرد: مردم نیکوکار می‌توانند با استفاده از روش‌های الکترونیکی ازجمله شماره گیری تلفن ثابت ۷۳۵۵-۰۲۱ درج عدد ۱۵، شماره گیری کد دستوری #۵*۰۲۱*۸۸۷۷* زکات فطره خود را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر استقرار پایگاه در میادین اصلی شهرها و معرفی روش‌های الکترونیکی، ۱۰۰ هزار پاکت نیز از طریق ادارات کمیته امداد بین مردم توزیع شده تا فطریه خود را داخل این پاکت‌ها بگذارند و به این ادارات تحویل دهند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران خاطر نشان کرد: امسال و با توجه به شیوع بیماری کرونا پایگاه‌های فیزیکی در محل‌های برگزاری نماز عید فطر با استفاده از دستگاه‌های کارت خوان فطریه مردم نیکوکار استان را دریافت می‌کنند.

پرپنچی به پایگاه‌های دریافت فطریه اشاره و بیان کرد: دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، خیریه‌های مجاز، آسایشگاه کهریزک، میادین اصلی شهرها از پایگاه‌های دریافت فطریه در استان تهران هستند.

وی با تاکید بر اینکه فطریه های جمع آوری شده در کمترین زمان به حساب سرپرست خانوارهای تحت حمایت واریز می‌شود، یادآورشد: مردم نیکوکار استان تهران در سال گذشته بیش از ۷.۵ میلیارد تومان زکات فطره پرداخت کردند.

لازم به ذکر است بر اساس اعلام دفتر مقام معظم رهبری مبلغ زکات فطره برای سال ۱۳۹۹ شمسی مطابق با سال ۱۴۴۱ قمری، بر مبنای قیمت گندم، ۱۰ هزار تومان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس