کد خبر 1074889
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸
حسین شریعتمداری نمایه

خوشبینانه‌ترین احتمال درباره اظهارات سخیف آقای فلاحت‌پیشه، کم‌دانی و عوامی ایشان است و احتمالات دیگر اگرچه با برخی از شواهد همراه است ولی ان‌شاءالله که صحت نداشته باشد!

به گزارش مشرق، «حسین شریعتمداری» در یادداشت روزنامه «کیهان» نوشت:

آقای حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مصاحبه‌ای که بلافاصله با استقبال گسترده رسانه‌های دشمن روبه‌رو شد، ادعا کرده است: «ما شاید ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار به سوریه پول دادیم و باید از سوریه پس بگیریم»!

آقای فلاحت‌پیشه اگرچه عضو کمیسیون امنیت ملی بوده است ولی اینگونه اظهارنظرهای غیرکارشناسی و عوامانه از ایشان دور از انتظار نبوده و نیست. اما، اظهارنظر اخیر وی را به سختی می‌توان مانند موارد قبلی به «کم‌دانی» و نگاه «عوامانه» او نسبت داد! توضیح آنکه اظهارات اخیر

آقای فلاحت‌پیشه ضمن آنکه عوامانه است، با دروغ‌های شاخداری همراه است که حتی دشمنان تابلودار انقلاب هم به خاطر حفظ پرستیژ خود حاضر به طرح و بیان آن نیستند...

و این تردید جدی وجود دارد که عوامل خزنده دشمن با استفاده از نگاه دم‌دستی و معلومات ‌اندک فلاحت‌پیشه، ایشان را در پس‌معرکه طوطی‌صفت کرده باشند، بخوانید!

۱- می‌گوید «ما شاید ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار به سوریه پول دادیم»! و معلوم نیست این عدد و رقم را از کجا آورده است؟! ادعای ایشان در حالی است که آمریکا به عنوان اصلی‌ترین دشمن جمهوری اسلامی ایران که در این موارد به اغراق‌گویی شهرت دارد، مدعی است که ایران ۱۶ میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده است! یعنی آمریکا ادعا می‌کند در کل منطقه ۱۶ میلیارد دلار هزینه کرده‌ایم (البته به دروغ) و حتی نه اینکه این ۱۶میلیارد دلار را به این یا آن کشور یا این و آن گروه مقاومت داده باشیم. حالا باید از آقای فلاحت‌پیشه پرسید رقم ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار را از کجا آورده‌اید؟! و از طرح این دروغ شاخدار چه انگیزه‌ای داشته‌اید که حتی در دروغگویی علیه وطنتان روی دست آمریکا نیز بلند شده‌اید؟!

۲- می‌گوید «شاید ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار به سوریه داده‌ایم»! و توضیح نمی‌دهد که بالاخره ۲۰ میلیارد دلار یا ۳۰ میلیارد دلار؟! یعنی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس فرق میان ۲۰ و ۳۰ میلیارد دلار را نمی‌داند؟! و در ادعای ۲۰ و ۳۰ میلیارد دلاری ایشان  ۱۰ میلیارد دلار فاصله آنهم به «احتمال»! و «شاید»! مطرح کرده است! خنده‌دار نیست؟!

۳- این مبلغ کلان از کجا تهیه شده و به سوریه داده شده است؟! ظاهراً آقای فلاحت‌پیشه فرق میان خزانه دولت و دخل بقالی سر کوچه خودشان را نمی‌داند! و تصور می‌کند به همان آسانی که بقال سر کوچه دست توی دخل می‌کند و فلان مبلغ را به شاگردش می‌دهد تا مثلاً برای ناهار دوتا دیزی آبگوشت بخرد، می‌توان از خزانه دولت هم برداشت کرد! و متاسفانه ایشان عنوان نمایندگی مجلس را هم یدک می‌کشیده است!

۴- این روزها دولت آمریکا از سوی افکار عمومی جهانیان به شدت تحت فشار است که چرا در جریان شیوع کرونا نیز تحریم‌های ایران را لغو نکرده و حتی دارو و ملزومات پزشکی را هم در فهرست تحریم‌ها قرار ‌داده است (بگذریم که به لطف خدای مهربان امروزه نه فقط در تامین لوازم و داروهای مورد نیاز خود به خودکفایی رسیده‌ایم بلکه به کشورهای بزرگ صنعتی نیز صادر می‌کنیم). دولت آمریکا در پاسخ به این اعتراض‌ها ادعا کرده است که اگر دارایی‌های ایران را از انسداد و بلوکه‌بودن آزاد کنیم از آن برای کمک به کشورهای منطقه استفاده می‌کند!

حالا کلاه خود را قاضی کنید! آیا اظهارات آقای فلاحت‌پیشه غیر از توجیه جنایت آمریکا علیه مردم ایران وکمک‌رسانی به ترامپ، کاربرد دیگری هم می‌تواند داشته باشد؟!

و در این باره گفتنی‌های دیگری نیز هست که بگذریم!

خوشبینانه‌ترین احتمال درباره اظهارات سخیف آقای فلاحت‌پیشه، کم‌دانی و عوامی ایشان است و احتمالات دیگر اگرچه با برخی از شواهد همراه است ولی ان‌شاءالله که صحت نداشته باشد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 28
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 17
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    31 19
    تازه گفته تو یه سفربه سوریه فهمیده! و یه سفراینهمه اطلاعات خیلی جالبه
    • IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      2 14
      چقدر انقلابیون ضعیف عمل میکنند اینطور کلمات از دهان یه انقلابی بیاد بیرون دیگه تا ابد تابلو میکنند که بله با حرف هاشون هزینه میتراشند برا ایران رو موشک شعار مینویسن در فلان اجتماع مرگ بر امریکا گفتند سوال کردند هولوکاست اگر واقعا اتفاق افتاده که بعیده در المان بوده و به فلسطین چه ربطی داره
    • سید IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      13 19
      هنگامی که در بحبوحه مبارزه برعلیه داعش و حامیان عربی و غربی آن در خاک سوریه، به تدبیر سپهبد شهید سلیمانی، روسیه با نیروی هوایی خود به کمک ایران و سوریه آمد، این وکیل الدوله ابله با حماقت محض شروع به هیاهو کرد که چرا روسیه از پایگاه هوایی شهید نوژه همدان برای سوخت گیری استفاده می کند! و به این ترتیب خوراک تبلیغاتی چرب و شیرینی برای دشمنان این نظام و دشمنان مقاومت در منطقه تهیه کرد
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    25 19
    اینکه ما تو منطقه هزینه کردیم برای مبارزه با داعش، ثبات متطقه و امنیت کشور که از لحاظ رقم یک دهم چیزی که این آقا میگه هم نیست از نظر شما پول دادن به سوریه است؟!
  • احمد IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    36 13
    دارد جاده صاف کنی میکند برای توقیف کشتیهای حامل سوخت حال از کجا خط میگیرد الله اعلم
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    31 20
    اگه به یه کارشناس اقتصاد بگی الان تو این شرایط و این تحریم ها آیا ایران میتونه ۳۰ میلیارد دلار بده به سوریه اینقدر میخنده تا فکش در بره! حاجی ساقیتو عوض کن!
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    24 20
    اگر میخواید تخیلی و خنده دار بودن مبلغی که این آقا میگه رو متوجه بشید ۳۰ میلیارد دلار یعنی فروش تقریبا سه تا پنج سال نفت ایران! یعنی دوبرابر کل پشتوانه پولی کشوری مثل لبنان و بودجه چند سال کشور سوریه!!
    • IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      13 20
      پسر جان! الان نفت مفت شده. کسی هم نمی خره از ما. 5 سال قبل، 30 میلیارد، نصف فروش سالیانه بوده. تازه مگه نفت فقط هزینه شده؟ این همه فشنگ و گلوله، از کجا میومده؟ نکنه فکر میکنی معدن داره و یا توی بیابان سبز میشه.
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    25 23
    جالبه من الان چک کردم حتی بی بی سی و رادیو فردا هم پوشش نداده بودن این خبر رو. ببینید چقدر پرت و پلا بود که اونام فهمیدن!!
    • IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      20 17
      ولی اینترنشنال سعودی پوشش داد. آشغالهای وطن فروش. امثال این نماینده از منافق ها بدتر هستند.
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    37 13
    فکر کنم احتمالا و شاید قوه قضائیه به جرم احتمالی نشر اکاذیب بتواند اعلام جرم کند. عاجزانه درخواست رسیدگی از قوه قضائیه داریم.
    • IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      20 17
      بنظر من فلاحت‌پیشه باید به جرم خیانت به ایران محاکمه بشه. اگه تو دهن این خائن ها زده میشد حواسشون رو جمع میکردن تا هر مزخرف و چرندی از دهن گشادشون بنفع دشمن بیرون نیاد. این یارو گوشمالی لازم داره.
  • . IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    29 25
    من وقتی این سخنان فلاحت پیشه را دیدم به بنی صدر و اردشیر زاهدی صد رحمت فرستادم. ان الانسان لفی خسر
    • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      9 6
      01:12 حالا زاهدی یه چیزی ولی لطفأ اون بنی صدر خائن تریاکیو تطهیر نکن!
  • IR ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    19 11
    این جانور موذی دنبال اخذ روادید و تابعیت در امریکا است مثل اسلاف اصلاحطلب رسوای خود
  • اچ وای IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    7 21
    سلام از این افساد طلب ها انتظار بیشتر از این نمیشه داشت!!!!
  • IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    7 11
    البته حماقت ایشان تازگی ندارد
  • مسعود IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    11 16
    خاک تو سرمون که عضو شورای امنیت مجلس اینقدر ..هست که هر چی به ذهن ناقصش میرسه مطرح میکنه.
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    5 8
    نماینده چه عرض کنم ایشان که با .. .و... بالا آمدندلطفا نام نماینده را از ایشان حذف کنید
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    7 7
    حرف های فلاحت پیشه بوی خیانت میده ببینید چه چه فردی نماینده یک مجلس بوده
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 14
    اتفاقا بد نیست که نشان دهیم تفنگمان پرتیراست و خزانه پر ازطلا .تادشمن حساب دستش باشد .بدانید با دوستاران که امریکا در ایران دارند سنت سنت درامد مارادارند
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    9 9
    به امید محاکمه عادلانه این نفوذیها. قوه قضائیه اینهم جرم مشهود. تهمت به نظام که حفظ آن اوجب واجبات است.
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    23 19
    خدا لعنتش کنه که خوراک ضدانقلاب رو تهیه کرد
  • سینا مهدوی IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    4 13
    حشمت اولین بارش نیست از این مصاحبه ها میکنه مثلا خیر سرش عضو کمیسیون امنیت ملی هم هست فقط یه نفر پیدا بشه مصاحبه های چهار سال اخیرش رو کنار هم بگذاره میفهمه قضییه چیه
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    3 7
    چرا قوه قضائیه به مساله این خائنین تابلو ورود نمی کند. تا کی نظام باید بابت این نفوذی ها هزینه بدهد.
  • منگوله IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    3 16
    افرین به نکته سنجی ات اقای شریعت مداری
  • IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    دادگاهی تشکیل شود و قرون تا قرون حقوق ایشون از مجلس را بازیافتند و در مقوله بهداشت و درمان هزینه شود!!
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    اقای فلات پیشه شما باید بهقوه قضاییه جواب گوباشید ووظیفه قوه قضاییه است کهشمارا احضار کند وتوضیح بخواهد هر ننه قمری با خود رایی به حاکمیت توهین کند شما فلهای به مجلس رفتید باید دیگران هم جوابگوی تایید امثال شماه باشند این مسایل در حیطه شما نیست که هر دهنی درمورد این مسایل صحبت کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس