کد خبر 1074522
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
منوچین نمایه

وزیر خزانه‌داری آمریکا می‌گوید در صورتی که ایالت‌ها تعطیلی مشاغل را تمدید کنند امکان وارد شدن آسیب دائمی به اقتصاد این کشور وجود دارد.

به گزارش مشرق، «استیون منوچین»، وزیر خزانه‌داری آمریکا و «جروم پاول»، رئیس بانک مرکزی این کشور، امروز سه‌شنبه در نشست کمیته بانکداری سنا با موضوع نحوه مدیریت اقتصادی آمریکا در همه‌گیری کرونا شرکت کردند.

منوچین و پاول در این نشست هشدار داده‌اند که ادامه تعطیلی مشاغل در ایالت‌ها می‌تواند به وارد شدن آسیب دائمی به اقتصاد آمریکا منجر شود.

بیشتر بخوانید:

نانسی پلوسی: مردم در سراسر آمریکا گرسنه و بیکارند

منوچین هشدار داده که اگر تعطیلی مشاغل به مدت چندین ماه ادامه یابد ممکن است اقتصاد آمریکا هرگز به طور کامل بهبود نیابد.

وی خطاب به اعضای کمیته بانکداری سنا گفته است: خطر آسیب دائمی به اقتصاد آمریکا با تمدید محدودیت‌ها وجود دارد.

موضوع بازگشایی مشاغل همچنان محل تنش میان دولت آمریکا و مقامات ایالتی این کشور است؛ در حالی که دولت آمریکا اصرار بر بازگشایی مشاغل و بازگشت زندگی به روند عادی دارد، مقامات ایالت‌ها و فرمانداران هشدار داده‌اند که این اقدم می‌تواند به اوج‌گیری مجدد شیوع ویروس کرونا منجر شود.

آمریکا بیشترین شمار قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا را در میان کشورهای جهان به خود اختصاص داده است؛ تاکنون یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۷۷۰ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۹۲ هزار و ۴۷۸ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس در آمریکا جان خود را از دست داده‌اند.

شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها برای مهار آن تبعات بسیاری را برای اقتصاد آمریکا در پی داشته و طی چند هفته اخیر حدود ۴۰ میلیون نفر نیز در این کشور شغل خود را از دست داده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    0 0
    ببین منوچ، این تازه اولشه، ما شاهد خرد شدن استخوانهای کشور اشغالگر هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس