کد خبر 1074177
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳
لوگوی پرسپولیس

قرارداد جدیدی که پرسپولیس با کارگزار برند به امضا رسانده این روزها شبهات زیادی ایجاد کرده است و هر روز اخبار جدیدی راجع‌به الحاقیه‌ای که به قرارداد قبلی اضافه شده در رسانه‌ها مطرح می‌شود.

به گزارش مشرق، در جدیدترین موضوعی که از گوشه و کنار شنیده می‌شود بحث پولی است که طرفین ادعا کرده‌اند قرار است به‌صورت سالیانه به باشگاه پرسپولیس پرداخت شود. در روزی که الحاقیه جدید به قرارداد اضافه و به‌امضای طرفین درآمد گفته شد که آتیه داده‌پرداز موظف است در طول سال مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان به‌عنوان کف قرارداد به سرخ‌ها پرداخت کند، اما وجود بندی که شرکت کارگزار را در درآمدهای باشگاه شریک می‌کند این شائبه را ایجاد کرد که قرار است از این مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان هم درصدهای مشخصی کسر و سپس سهم پرسپولیس واریز شود.

در این قرارداد آمده است که این درصد به‌صورت پلکانی از سرخ‌ها دریافت می‌شود و از ۲۰ درصد آغاز شده و درآمدهای بالای ۵۰ میلیارد شامل ۴۰ درصد کسری خواهد شد. در این صورت اگر قرار بر این باشد که ۱۱۰ میلیارد سالیانه هم شامل درآمدهای باشگاه شود یعنی مبلغی در حدود ۶۰ میلیار سهم باشگاه می‌شود که این رقم تفاوت بسیاری با مبلغ عنوان شده خواهد داشت.

دیروز این خبر را مورد بررسی قرار دادیم و این سوال را از مسئولان آتیه داده‌پرداز و همچنین باشگاه پرسپولیس پرسیدیم که آیا این مبلغ ۱۱۰ میلیارد هم شامل درآمدهای باشگاه می‌شود یا خیر؟ که هر دو طرف آن را رد کردند.

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه پرسپولیس درباره ادامه همکاری با کارگزار سرخپوشان

 آتیه: دریافتی پرسپولیس از ۱۱۰ میلیارد کمتر نمی‌شود

در ابتدا این موضوع را با یکی از مسئولان رسانه‌ای کارگزار برند باشگاه پرسپولیس در میان گذاشتیم که تایید کرد شرکت موظف است مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان را در طول سال به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند و قرار نیست که از این پول مبلغی کسر شود و تحت هر شرایط آتیه موظف به پرداخت حداقل این مبلغ در طول یک سال است.

 یلوه: درآمد مازاد بر ۱۱۰ میلیارد شامل کسری می‌شود

برای اینکه این موضوع را از طرف باشگاه پرسپولیس هم پیگیری کرده باشیم با معاون مالی باشگاه تماس گرفتیم تا از صحت‌وسقم این ادعا با خبر شویم. یلوه در پاسخ به این سوال گفت: «در این الحاقیه جدیدی که به قرارداد قبلی اضافه شد، یکی از مهم‌ترین بندهایی که آورده شد پولی است که به‌عنوان کف مبلغ قرارداد از سوی شرکت کارگزار باید به پرسپولیس تزریق شود. این مبلغ ۱۱۰ میلیارد نقطه شروع قرارداد ما با آتیه داده‌پرداز است و درآمدهای مازاد بر این ۱۱۰ میلیارد شامل درصدی می‌شود که از آن یاد می‌کنید.»

او ادامه داد: «این درصدی که از آن صحبت می‌شود هم به‌صورت پلکانی افزایش پیدا می‌کند و از ۲۰ تا ۴۰ درصد بر مبنای درآمدهای کسب شده لحاظ می‌شود. این را هم بگویم که تمامی ضمانت‌های لازم از شرکت کارگزار گرفته شده و جای هیچ نگرانی‌ای برای باشگاه و هواداران وجود ندارد.»

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بابک IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    سلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس