کد خبر 1074022
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
ورق بورس برگشت/ خیز شاخص برای بازپس‌گیری ارتفاع یک میلیون واحد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۲۶هزار و ۳۳۱هزار واحدی، در ارتفاع ۹۹۴ هزار و ۷۹۱واحد قرار گرفت.

به گزارش مشرق، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۱۲میلیارد و ۷۶۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۲هزار و ۸۳۶میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۳۶۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲۶هزار و ۳۳۱واحدی در ارتفاع ۹۹۴هزار و ۷۹۱واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وضعیت امروز شرکت‌ های بورسی سهام عدالت +جدول

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و معدنی و صنعتی گل گهر شد و در مقابل شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو و پتروشیمی خارک با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۷۰۰۰واحد، کل (هموزن) ۷۷۴۹واحد، قیمت (هموزن) ۵۱۳۵واحد، آزاد شناور ۳۳۴۱۹واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم نیز به‌ترتیب ۱۴۷۳۴و ۷۲۰۵۰واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۶۲۷میلیون ورقه به‌ارزش ۵۲۰۷میلیارد تومان در ۷۳۶هزار و ۸۴۵نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) ۲۷۹واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۱هزار و ۲۳۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، ذوب‌آهن اصفهان و پتروشیمی زاگرس جنوب شد و در مقابل شرکت‌های فولاد هرمزگان جنوب، پالایش نفت شیراز و اعتباری ملل بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    0 0
    این بالا میرفت من تعجب میکردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس