کد خبر 1073470
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
بریمانلو

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی جودو در سال ۲۰۱۸ گفت: اگر تعلیق جودو ادامه داشته باشد و فشار زندگی زیاد شود مجبورم این ورزش را کنار بگذارم.

به گزارش مشرق، محمد محمدی بریمانلو در خصوص شرایط تمرینی‌اش در روزهای تعطیلی باشگاه‌های ورزشی اظهار داشت: تمریناتم را در این مدت پیگیری کردم اما نه با شدت گذشته. قسمتی از خانه را تبدیل به سالن بدنسازی کردم و تمرین بدنسازی انجام دادم. تمرینات هوازی را نیز در کوه و پیست پیگیری می‌کردم. سالن تمرینم قرنطینه و فقط در اختیار خودم است. 

بیشتر بخوانید:

بریمانلو: ۱۰۰ بار هم به قرعه رژیم صهیونیستی بخورم، مسابقه نمی‌دهم

وی در خصوص امیدهایش برای رفع تعیلق جودو و کسب سهمیه المپیک گفت: قبل از تعلیق جودو، سهمیه المپیک را داشتم اما عدم اعزام‌ها و تعلیق‌ها باعث شد از کورس نفرات المپیکی فاصله بگیرم. در حال حاضر شرایطم در رنکینگ چندان مناسب نیست و حدود 20 امتیاز با آخرین رقیب خود فاصله دارم که با کسب یک مدال می‌توانم آن را جبران کنم و مجددا در میان لیست نفرات کسب سهمیه قرار بگیرم.

دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: تعلیق جودو ایران باعث شده فرصت اعزام از من گرفته شود، اگر چه حتی در صورت عدم اعزام به مسابقات هنوز شانس کسب سهمیه قاره‌ای را در وزنم دارم. در حال حاضر موضوع اصلی جودوی ما کسب سهمیه یا عدم سهمیه من نیست و باید بتوانیم مشکل تعلیق را حل کنیم. امیدوارم دادگاه شهریور ماه به نفع جودو ایران باشد.

بریمانلو ادامه داد: امیدوارم فدراسیون جهانی جودو، فدراسیون جودو ایران و IOC به جمع بندی برسند تا جودو از تعلیق خارج شود و به نوعی این پرونده را مدیریت کنند. باید این موضوع مدیریت شود تا بتوانیم دوباره به رویدادها بازگردیم. در صورت این اتفاق 10 ماه زمان تا المپیک توکیو خواهیم داشت و در این مدت می‌توانم در رویدادهای کسب سهمیه شرکت کنم و با ارتقای امتیاز، موفق به کسب سهمیه شوم.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی در پاسخ به این سوال که در صورت تعلیق جودو چه برنامه‌ای برای زندگی خود خواهد داشت، گفت: حقوقی از طرف فدراسیون جودو برای من در نظر گرفته شده که مبلغ ناچیزی است و یک ورزشکار حرفه‌ای نمی‌تواند با آن زندگی کند. در گذشته و در زمان حضور در اردوها هزینه زیادی نداشتیم و خورد و خوراک ما با فدراسیون بود و فقط هزینه مکمل داشتیم اما در حاضر باید با این حقوق تمامی هزینه‌ها را پرداخت کنم که امکان پذیر نیست. اگر تعلیق جودو ادامه داشته باشد و فشار زندگی زیاد شود، مجبورم بعد از مدتی جودو را کنار بگذارم و به دنبال شغلی بروم که زندگی‌ام را بچرخانم. 

بریمانلو با تاکید بر اینکه قصد مهاجرت از ایران را نخواهد داشت، گفت: در ابتدای تعلیق جودو ایران از سه کشور پیشنهاد داشتم که فدراسیون نیز در جریان آن قرار دارد. به هیچ‌کدام از این پیشنهادها پاسخ ندادم و قصد پاسخ دادن نیز ندارم. شرایط خانوادگی خودم و مادرم به گونه‌ای است که نمی‌توانم از آنها بگذرم و تا هر زمانی که شرایط آن را داشته باشم ورزشم را در ایران ادامه می‌دهم. بعد از عدم اعزام به مسابقات جهانی قول داده بودند پاداش مدال جهانی را به من بدهند که این اتفاق نیفتاد.

ملی‌پوش جودو ایران در پایان گفت: دوست دارم به عنوان ورزشکاری که 2 بار از رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی خودداری کرده با مقام معظم رهبری دیدار کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس