کد خبر 1073008
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۰
شمش طلا

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۳ متهم پرونده سرقت مسلحانه شمش طلا در مشهد خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار ابراهیم قربان زاده جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت مسلحانه شمش طلا در روز بیست و دوم اردیبهشت ماه امسال که با تیراندازی متهمان در محدوده بلوار فرودگاه مشهد همراه بود و با توجه اهمیت و حساسیت موضوع دستورات لازم برای پی گیری سریع پرونده صادر شد.

بیشتر بخوانید:

کشف محموله سنگین موادمخدر توسط مرزداران

۴۰ مصدوم در آتش سوزی مجتمع ۲۰۰ واحدی

او افزود: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در این اقدام گسترده با هدایت‌های تخصصی مقام قضایی، سرنخ‌های به دست آمده را با روش‌های علمی پیگیری و در یک عملیات پیچیده پلیسی ۳ متهم پرونده را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد:کارآگاهان در ۷۲ ساعت توانستند با ردزنی‌های دقیق ۳ متهم پرونده را دستگیر و ۲ دستگاه خودروی سرقتی و یک قبضه اسلحه کشف کردند.

قربان زاده بیان کرد:کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی، باغ در منطقه شاندیز که متهمان شمش‌های طلا را در آن مخفی کرده بودند بازرسی و با کشف اموال مسروقه، تحقیقات با دستورات مقام قضایی درباره این پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    0 0
    پيامبر اکرم صلّي الله عليه و آله فرمودند: إنّما أهلک الّذین من قبلکم أنّهم کانوا إذا سرق فیهم الشّریف ترکوه و إذا سرق فیهم الضّعیف أقاموا علیه الحدّ؛ هلاک پیشینیان شما از آنجا بود که دزد معتبر را رها می کردند و دزد ضعیف را مجازات می دادند. نهج الفصاحه اخلاق و توصيه ها-اصلاح جامعه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس