کد خبر 1072959
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
داعش نمایه

مواضع و سنگرهای عناصر باقی‌مانده گروه تروریستی داعش در در منطقه کوهستانی صحرای جنوب غربی الحضر در استان نینوا عراق هدف حمله هوایی قرار گرفتند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی الغدیر عراق، مواضع و سنگرهای عناصر باقی‌مانده گروه تروریستی داعش در صحرای نینوا در عراق هدف حمله هوایی قرار گرفتند.

در حمله هوایی به یکی از ۳ پناهگاه گروه تروریستی داعش در منطقه کوهستانی صحرای جنوب غربی الحضر در استان نینوا، ۷ داعشی کشته شدند.

شبکه الغدیر پناهگاه داعش را در این منطقه، ۳ غار عنوان کرد که یکی از آن‌ها هدف قرار گرفته است.

نیروهای سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) بامداد امروز حمله تروریست‌های داعش را به جنوب عکاشات در استان الانبار ناکام گذاشتند.

نیروهای الحشد الشعبی همچنین با حمله داعش به جرف‌الصخر در شمال استان بابل مقابله کردند.

این در حالی است که گروه تروریستی داعش به منطقه المزاریح در استان سامرا حمله کرد و طی آن ۴ نفر از نیروهای امنیتی عراق را هدف قرار داد.

پیش از این نیز فرماندهی ستاد مشترک ارتش عراق در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در ۳ حمله تروریستی داعش به ۳ منطقه بتل بتار در حومه سامرا و روستای مبارک در حومه شهر خانقین و منطقه جرف الصخر در جنوب بغداد، یک نیروی الحشد الشعبی و یک شهروند شهید و شش نظامی زخمی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    1 0
    کی زده ؟ نیروی هوایی عراق ؟
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    1 0
    بهتره محل انها را پیدا و با موشک هدایت شونده روسی از بالا و از راه دور بزنند. وگرنه داعشی ها با جنگ چریکی و نامنظم مجدد همه جا را فتح و اگر زندانی شوند توسط اصلاحطلب و سلبریتی و دم تکان دهنده ها در قبال بورسیه و تابعیت و ... ازاد میشوند.
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    0 1
    تا زمانیکه امریکا در عراق وجود دارد داعش هم هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس