کد خبر 1072814
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
تبانی

روز گذشته صحبت‌های زیادی از سوی سهیل مهدی در خصوص شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر نوزدهم مطرح شد.

به گزارش مشرق، روز گذشته سهیل مهدی در خصوص شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر بعد از تعطیلی طولانی مدت صحبت‌هایی مطرح کرد. رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ از این گفت که وضعیت اگر بهبود پیدا کند تیم‌ها تا چند هفته دیگر می‌توانند تمرینات خود را شروع کنند و بعد از تقریبا سه هفته ادامه رقابت‌های لیگ احتمالا ادامه پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

سازمان لیگ به توصیه پزشکان هم گوش نمی‌کند/مگر ربات هستیم که 4 روز یک‌بار بازی کنیم؟

در این بین اما علاوه بر اینکه ممکن است تیم‌ها با زمان سه یا حتی چهار هفته‌ای برای بدنسازی مشکل داشته باشند، مسئله زمان پایان لیگ نوزدهم نیز می‌تواند برای فدراسیون و سازمان لیگ دردسرساز شود. طبق آخرین اخبار اینطور مشخص شده که رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار است از ۱۱ مرداد دوباره به جریان بیفتد.

در این صورت لیگ‌برتر ایران هم باید تا قبل از ۱۱ مرداد به پایان برسد. مهدی در صحبت‌های خودش این نکته را مطرح کرده که در روزهای ابتدایی ماه مرداد و قبل از شروع لیگ قهرمانان لیگ نوزدهم باید تمام شود. اتفاقی که همه می‌دانند اگر رخ ندهد فوتبال ایران با دردسر بزرگی از نظر تقویمی روبرو می‌شود. می‌توان گفت این جدیدترین دردسر سازمان لیگ و فدراسیون برای ادامه برگزاری لیگ نوزدهم است که نشان می‌دهد فقط شروع کردن بازی‌ها مهم نیست و در این برنامه‌ریزی سخت‌ترین کار مسئولان فوتبال ایران خواهد بود. 

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس