کد خبر 1072518
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
مسکن نمایه

بررسی قیمت روز آپارتمان‌های بزرگ‌متراژ در مناطق مختلف تهران نشان می‌دهد برای خرید یک آپارتمان ۱۰۹ متری در پیروزی باید حدود یک میلیارد و ۴۷۱ میلیون تومان پرداخت کرد.

به گزارش مشرق، به‌طور کلی بازار مسکن این روزها بیش از هر وقت دیگری با مضیقه عرضه روبه‌رو است و تمایل به فروش ملک با توجه به آینده نامعلومی که از متغیرهای اقتصادی پیش روی مردم است، بسیار کاهش یافته است. در عین حال به نظر می‌رسد یافتن آپارتمان فروشی با متراژ بیش از ۱۰۰ مترمربع در محله‌های مختلف به مراتب ساده‌تر از جست‌وجو درمیان تعداد معدودی املاک نقلی و میان‌متراژ است که برای فروش عرضه شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

جدول/ قیمت خرید آپارتمان در منطقه دزاشیب تهران

در بازار کنونی حتی برخی واسطه‌های ملکی نیز که از محل پورسانت معاملات، کسب درآمد می‌کنند، به مردم توصیه می‌کنند برای فروش ملک عجله نکنند. اگرچه بازار مسکن این روزها رکودی سنگین را تجربه می‌کند، اما احتمالی که برخی از فعالان بازار برای تغییر قیمت قائل هستند، سبب شده شرایط فروش به روزهای رونق سال ۹۷ بازگردد، به این معنا که حتما خرید و فروش ملک به‌صورت همزمان صورت گیرد تا ضرر و زیانی به دنبال نداشته باشد.

در واقع توصیه واسطه‌های ملکی این است که اگر فردی قصد تبدیل به احسن آپارتمان مصرفی یا سرمایه‌ای خود را دارد، ابتدا ملک جایگزین را یافته و در یک جلسه هم قرارداد خرید جدید و هم قرارداد فروش ملک قبلی را امضا کند. هرچند سرعت تغییرات قیمتی مسکن به هیچ وجه به پای شرایط سال ۹۷ نمی‌رسد، اما رعایت این اصل قطعا می‌تواند از ضرر و زیان حتی به مقدار کم پیشگیری کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    2 1
    صد متری ، متراژ بالاست ؟!! بیچاره مشرق آنقدر در آلونک زندگی کرده که صد متری به نظرش متراژ بالا میاد
    • US ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      13 1
      خوش به حال تو که تو متراژ بالای ۲ هزار متری زندگی میکنی. فعلا من و خیلی های دیگه به همون جاهایی که شما بهش میگی آلونک و حتی نصف اون نیاز داریم برای زندگی. راستی نگفتی اسم پدرتا. آقا زاده تشریف دارید دیگه، به پدر مبارک بفرمایید پاشونا از روی گلوی ما بردارند، آپارتمان نخواستیم، حداقل بتونیم نفس بکشیم
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 0
    زیر تخت و بالای تخت !! هی ثروتهای باد آورده چه معنی دارد ؟ این حبابها روزی می ترکد چون که این قیمتها روی حباب بنا شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس