کد خبر 1072342
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
۲۴۰ هزار مخاطب، شب‌قدر را با "هیئت آنلاین" گذراندند

بازدید از هیئت آنلاین در شب‌های قدر رایگان است و با دستور وزیر ارتباطات، ارسال پیامک تبلیغاتی هیئت‌ها برای مخاطبانشان هم به‌صورت رایگان در ماه رمضان انجام می‌شود.

به گزارش مشرق، با اینکه هیئت‌ها تعطیل شده و به دلیل شیوع ویروس کرونا، حداکثر از هرگونه تجمعات مردمی خودداری می‌شود اما چراغ هیئت‌ها در ماه مبارک رمضان خاموش نمانده است و مداحان و واعظان به رسم هر ساله در مساجد و حسینیه‌های مختلف شهر حاضر می‌شوند و برای مستمعان خود که این‌بار از طریق فضای مجازی شنونده آن‌ها هستند، به سخنرانی و مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

تعدادی از هیئت‌های شاخص کشور مانند، ریحانةالنبی، فطرس، هیئت ثارالله و ... فعالیت خودشان را در صفحات مجازی اینستاگرامی‌شان ادامه دادند و هر شب، مراسم مناجات‌خوانی و سخنرانی دارند، اما در این بین برخی از جوانان هیئتی نیز پای کار آمدند و در روزهای کرونایی که درب مساجد و هیئت‌ها بسته شده است، با طراحی پلتفرمی بومی به آدرس Heyatonline.ir سامانه‌ای را یجاد کردند تا مردم بتوانند با استفاده از فضای مجازی و شبکه ملی، از مناجات و فضیلت ماه مبارک رمضان بیشتر بهره‌مند شوند.

تمام تلاش اعضای گروه هیئت آنلاین، پخش زنده با کیفیت و در شأن مراسم‌های مذهبی در بستر هیئت آنلاین است، چراکه هدف اولیه هیئت آنلاین بهره‌برداری بیشتر مخاطبان از ظرفیت‌های ماه مبارک رمضان در ایام شیوع بیماری کروناست. آنها در تلاش‌اند تا افراد برای مشاهده برنامه زنده هیئت خود یا هیئت دلخواهشان، نه تنها ضرورتی برای استفاده از یک پلتفرم خارجی نداشته باشند، بلکه هیئت آنلاین را به‌خاطر مزیت‌های کاربردی و فرهنگی آن ترجیح دهند. 

بازدید از هیئت آنلاین در شب‌های قدر رایگان است و با دستور وزیر ارتباطات، ارسال پیامک تبلیغاتی هیئت‌ها برای مخاطبانشان هم به‌صورت رایگان در ماه رمضان انجام می‌شود.

به گفته یکی از دست‌اندرکاران سامانه هیئت آنلاین، بیش از 240 هزار مخاطب، مراسم اولین شب قدر را با هیئت آنلاین گذراندند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدمهدی IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    0 0
    عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس