کد خبر 1071993
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
حماس

جنبش‌های فلسطینی حماس و جهاد اسلامی ضمن تبریک عملیات امروز در شهر «یعبد» جنین که منجر به کشته شدن یک نظامی صهیونیست شد، اعلام کردند، کرانه باختری آتشفشان خشمی است که آرام نخواهد گرفت.

به گزارش مشرق، جنبش فلسطینی حماس عملیات امروز در شهر «یعبد» جنین کرانه باختری را تبریک گفت.

بر اساس گزارش وبگاه «دنیا الوطن»، حماس اعلام کرد: عملیات قهرمانانه یعبد در جنوب جنین را که هنگام مقابله با تجاوز اشغالگر و یورش‌هایش انجام و طی آن یک نظامی ارتش رژیم اشغالگر کشته شد، تبریک می‌گوییم.

بیشتر بخوانید:

حماس در ادامه به جوانان و مبارزان کرانه باختری که با سنگ، کوکتل مولوتوف و گلوله در مقابل رژیم صهیونیستی می‌ایستند، تبریک گفت و افزود: این همان چیزی است که از کرانه باختری مقاوم و شهدا انتظار می‌رود.

حماس تأکید کرد، کشتن این نظامی اسرائیلی در یعبد و سوزاندن خودروهای زرهی این رژیم در «کوبر» تأکید بر آن است که کرانه باختری آتش‌فشان خشمی است که در مقابل اشغالگر و توطئه‌های آن آرام نمی‌شود.

جهاد اسلامی

«مصعب البریم» سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین هم گفت، این عملیات یک پیام مردمی واضح بود و در پاسخ به تلاش رژیم صهیونیستی برای الحاق اراضی کرانه باختری صورت گرفت.

البریم ضمن تبریک این عملیات افزود: این اقدام تأکید می‌کند که علیرغم شرایط امنیتی و میدانی در کرانه باختری ملت ما از مقاومت ناتوان نیست حتی اگر این مقاومت با سنگ باشد.

وی عملیات مذکور را شاخصی برای تشدید مقاومت در کرانه باختری و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی دانست و بر جوانان انقلابی کرانه باختری درود فرستاد.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه)  اعلام کرد که یک نظامی این رژیم در جریان عملیات در کرانه باختری، کشته شده است.

در بیانیه توئیتری ارتش اسرائیل آمده است گروهبان یکم «امیت بن‌ییگال» از یگان گشت گولانی، که برای بازداشت چند فلسطینی به روستای «یعبد» در شمال کرانه باختری اعزام شده بود، در پی پرتاب سنگ از سوی فلسطینی‌ها کشته شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    1 1
    خشم فایده نداره، چون ترس مانعش میشه.اون چیری که مهمه غیرته که باید باشه وهیچ چیزی نمیتونه جلوش را بگیره
  • گالیور IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    2 0
    هیچ کاری نمیکنن، این همه خط قرمز و خشم اعلام کردن اما هیچ اتفاق مثبتی برا فلسطین پیش نیومد، خشم بدون پشم فایده نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس