کد خبر 1071918
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
امباپه

مدافع پیشین کهکشانی‌ها معتقد است ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند جا پای کریستیانو رونالدو در رئال مادرید بگذارد.

به گزارش مشرق، فابیو کاناوارو که خود بین سال‌های 2006 تا 2009 در رئال مادرید عضویت داشت و با این تیم دو قهرمانی در لالیگا را تجربه کرد، معتقد است کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند جا پای کریستیانو رونالدو، بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید در این تیم اسپانیایی بگذارد. رئال مادرید از زمانی که رونالدو در تابستان 2018 از جمع کهکشانی‌ها جدا و به یوونتوس پیوست، در خط حمله با چالش‌هایی مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید:

هررا: امباپه مثل بولت است

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال گوانگژو اورگراند چین در گفت‌وگو با نشریه «آ اِس» چاپ مادرید، گفت: رئال مادرید به بازیکنی همچون امباپه نیاز دارد، ستاره‌ جوانی که می‌تواند جا پای کریستیانو رونالدو بگذارد. این طبیعی است که رئال بخواهد کیلیان را به خدمت بگیرد، اما باید این را هم در نظر گرفت که مالکان پاری‌سن‌ژرمن نیاز به پول حاصل از فروش او ندارند. آنها جاه‌طلب هستند و به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستند.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا ادامه داد: به اعتقاد من جذب امباپه کار دشواری برای رئال مادرید خواهد بود. رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن (ناصر الخلیفی) به دنبال قهرمانی است و با شناخت خیلی خوبی که از آنها دارم باید بگویم PSG با چنگ و دندان برای حفظ کیلیان خواهد جنگید.

این مهاجم فرانسوی که تا پایان ماه ژوئن 2022 تحت‌قرارداد پاری‌سن‌ژرمن است، همچنین مورد توجه باشگاه لیورپول قرار داد. امباپه این فصل در 33 بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 30 گل، 17 پاس‌گل هم برای همی‌تیمی‌هایش ساخته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    0 0
    یه سیاه پوست؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس