کد خبر 1070694
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
امباپه

هافبک اسپانیایی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن معتقد است هم‌تیمی‌ فرانسوی‌اش توانایی کسب توپ طلا را تا سال ۲۰۲۵ دارد.

به گزارش مشرق، کیلیان امباپه که در سال‌های اخیر خود را به عنوان یکی از استعدادهای ناب فوتبال جهان مطرح کرده، کارشناسان مختلفی آینده روشنی را برای این ستاره 21 ساله متصور هستند. این مهاجم فرانسوی از زمانی که در سال 2017 از موناکو به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، به این تیم برای کسب سه قهرمانی متوالی در لوشامپیونه در کنار عناوین دیگر کمک کرد، این در حالی است که با به ثمر رساندن چهار گل در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه کمک شایانی به تیم ملی فرانسه در کسب عنوان قهرمانی کرد.

بیشتر بخوانید:

۱۰ بازیکن سرعتی جهان +عکس

آندر هررا که تابستان گذشته از منچستریونایتد به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ESPN»، گفت: صادقانه باید بگویم گاهی اوقات در تمرینات به نظر می‌رسد کیلیان دارد با بچه‌ها تمرین می‌کند. با روشی که امباپه می‌دود، او تنها دوست دارد حریفش را پشت‌سر بگذارد. در این شرایط به نظرم می‌رسد ما بچه هستیم و او یوسین بولت.

هافبک اسپانیایی پاریسی‌ها صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: در فوتبال، شما اغلب بازیکنان سریعی را می‌بینید که با سرعت‌شان بازیکنان حریف را کنار می‌زنند، اما درباره کیلیان باید بگویم او در کنار سرعت بالایش، توانایی رفتن به سمت دروازه، ایستادن و حفظ آرامش و به ثمر رساندن گل‌های زیادی را دارد.

وی تصریح کرد: انجام این کار که تعادلی بین سرعت، قدرت و آرامش خود حفظ کنید، کار ساده‌ای نیست. به همین خاطر من فکر می‌کنم امباپه تا سال 2025 یکی از مدعیان کسب توپ طلا و حتی برنده این عنوان خواهد شد.

این مهاجم فرانسوی که تا پایان ماه ژوئن 2022 تحت قرارداد پاری‌سن‌ژرمن است، این فصل در 33 بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 30 گل، 17 پاس‌گل هم برای همی‌تیمی‌هایش ساخته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس