کد خبر 1071439
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
قربانیان کرونا در آمریکا از مرز 71 هزار نفر عبور کرد

طبق آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، با مرگ ۷۳۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان کرونا در آمریکا به ۷۹ هزار و ۵۲۸ نفر افزایش یافت.

به گزارش مشرق، طبق آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، ظرف ۲۴ ساعت گذشته با مرگ ۷۳۳ نفر دیگر، مجموع قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۷۹ هزار و ۵۲۸ نفر افزایش یافت.

آمار و ارقام منتشر شده همچنین نشان می‌دهد که در شبانه روز گذشته، دستکم ۲۰ هزار و ۲۴۱ نفر دیگر به جمع مبتلایان به ویروس «کووید-۱۹» در آمریکا افزوده شدند تا مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در ایالات متحده به یک میلیون ۳۲۹ هزار و ۷۹۱ نفر برسد.

بیشتر بخوانید:

مقایسه آمار و ارقام ۲۴ ساعت گذشته دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که تعداد مبتلایان و فوتی‌های مرتبط با کرونا در ایالات متحده آمریکا کاهش نسبی داشته است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا را یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۶۳۸ نفر و مجموع قربانیان این ویروس در این کشور را ۸۰ هزار و ۷۸۷ نفر گزارش کرده است. ایالت نیویورک همچنان با ۳۴۵ هزار و ۴۰۶ مورد ابتلا و ۲۶ هزار و ۸۱۲ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمریکا است.

طبق این گزارش، تاکنون دستکم چهار میلیون و ۱۸۱ هزار و ۲۱ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس مبتلا شده‌اند که از آن میان ۲۸۳ هزار و ۸۶۸ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و مجموع یک میلیون ۴۹۳ هزار و ۴۰۱ نفر نیز بهبودی پیدا کرده‌اند. ایالات متحده آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان و فوتی‌های کرونا در جهان را دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس