کد خبر 1070761
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
والیبال

شیوع ویروس کرونا موجب شده تا برگزاری مسابقات والیبال جام واگنر در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان موجب شد تا مسابقات ورزشی یکی پس از دیگری لغو شود. بعد از به تعویق افتادن رقابت‌های المپیک توکیو، روز گذشته اعلام شد که رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال هم امسال برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش سیچلو به احتمال سرمربیگری تیم ملی

در همین راستا قرار بود هجدهمین دوره این رقابت‌ها که از 19 تا 21 تیر ماه 99 در شهر کراکوف برگزار شود که مسئولان هنوز در این خصوص به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند. امسال قرار بود تیم‌های ایران، تونس، آرژانتین و لهستان در این مسابقات حضور پیدا کنند.

به نظر می‌رسد غیر از کرونا دلایل دیگری هم وجود داشته باشد که حداقل ایران از حضور در این مسابقات انصراف دهد و آن هم عدم تعیین تکلیف سرمربی است. اگر ایران تا آن زمان تکلیف نیمکت خود را مشخص نکند شرایط حضورش در جام واگنر سخت خواهد شد.

مسابقات والیبال «هوبرت واگنر» از سال 2003 هر ساله از سوی بنیاد هوبرت واگنر برای بزرگداشت بازیکن و مربی پیشین والیبال لهستان، با حضور 4 تیم مطرح و صاحب نام والیبال جهان در این کشور برگزار می‌شود. لهستانی‌ها تاکنون 8 بار قهرمان این مسابقات شدند. سال گذشته هم برزیل توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

تیم ملی والیبال ایران پیش از این نیز سه بار به جام واگنر دعوت شده بود که در سال‌های 2012 و 2015 در این رقابت‌ها شرکت کرد اما در سال 2017 این دعوت را نپذیرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس