کد خبر 1070456
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
قرنطینه نمایه

۷۱ درصد از شرکت کنندگان در یک نظرسنجی در آمریکا از لغو زودهنگام قوانین قرنطینه نگران هستند.

به گزارش مشرق، نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد از هر چهار آمریکایی، سه نفر بابت لغو زودهنگام قوانین قرنطینه که به‌خاطر شیوع ویروس کرونا اعمال شده‌اند، نگران هستند.

بیشتر بخوانید:

ویروس کرونا پوسیدگی فرهنگ سیاسی آمریکا را آشکار می‌کند

به نوشته روزنامه «هیل»، بر اساس نتایج این نظرسنجی که توسط مرکز «دموکراسی فاند» و دانشگاه «یوسی‌ال‌ای» انجام شده است، ۷۱ درصد شرکت‌کنندگان بابت لغو محدودیت‌های فاصله‌گذاری اجتماعی نگران هستند و در مقابل ۲۹ درصد معتقدند چنین اقدامی با سرعت کافی اجرا نمی‌شود.

از این میان، ۸۳ درصد از شرکت‌کنندگان دموکرات و ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان جمهوری‌خواه می‌گویند بابت لغو زودهنگام قرنطینه نگران هستند.

ببینید:

فیلم/ وکیل ترامپ: اگر قرنطینه ادامه پیدا کند اقتصاد فرومی‌پاشد

همچنین ۱۴ درصد از شرکت‌کنندگان معتقدند شرایط فعلی برای خاتمه دادن به قوانین مربوط به ماندن در خانه مناسب است و ۹ درصد نیز معتقدند در حال حاضر مدارس و دانشگاه‌ها می‌توانند مورد بازگشایی قرار گیرند.

این نظر سنجی در بازه زمانی ۲۳-۲۹ ماه آوریل انجام شد و ۶۷۰۸ شهروند آمریکایی در آن شرکت کردند.

با اینکه بسیاری از فرمانداران ایالات مختلف آمریکا خواستار ادامه یافتن قرنطینه و محدودیت تردد در شهرها هستند، دولت فدرال اصرار دارد کسب‌وکارها هرچه سریع‌تر مورد بازگشایی قرار گیرند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه گفت، مردم آمریکا جنگویانی هستند که باید با وجود شیوع ویروس کرونا به سر کارهایشان برگشته و دست به فداکاری بزنند. او گفت می‌داند که لغو قوانین فرنطینه موجب فوت شهروندان بسیار بیشتری خواهد شد اما انجام آن ضروری است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس