کنایه جهانپور به مدعیان تقلب در انتخابات ۸۸

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور گفت: ۸۳ هزار و ۸۳۷ نفر از مبتلایان به کرونا بهبود یافتند؛ مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۶۵۴۱ مورد رسید.

به گزارش مشرق، دکتر کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۵۵۶ نفر بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۱۰۴ هزار و ۶۹۱ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

زالی: تهران هنوز در شرایط قرمز قرار دارد

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۵ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۶۵۴۱ مورد رسید؛ همچنین بین بیمارانی که بستری هستند ۲۷۱۱ نفر از بیماران حال نامساعدتری دارند و تحت مراقبت قرار دارند.

جهانپور تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۸۳ هزار و ۸۳۷ نفر از بیماران قطعی بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

گفتنی است تا کنون ۵۵۸ هزار و ۸۹۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    8 0
    درمورد فوتی ها بیشتر بگید دلیل فوت علاوه بر کرونا چی بوده؟!
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    12 0
    اغاز فعالیت بعضی از خدمات مثل مترو اشتباه بزرگی بود
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    13 1
    من موندم چرا اجازه دادن راههای استانها بازبشه یک دلیل که باعث شد دوباره شمارمبتلایان بالا بره همینه کافی استانهای مثل هرمزگان و کرمان و فارس که همجوار هستن رو بررسی کنین آمارمبتلایان بیشتر شده امان از روزی که مدارس و مکانهای تفریحی و ورزشی بازبشن تدبیر هم بدنیست جناب دولت بی تدبیر داشته باشه مردم خودمون باید حواسمون بخودمون باشه وگرنه دولت که هیچ الان فکر خزانه پر کردنه ان شاءالله با یاری خدا ریشه کرونا ازسراسرجهان کنده بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس