کد خبر 1069897
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
علیرضا زالی نمایه

زالی گفت: در تهران با امواج جدید بازگشایی و خطر جدی روبرو هستیم و شهروندان همچنان باید ملاحظات بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی فرمانده مدیریت مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در اخبار شبکه پنج اظهار کرد: بازگشایی اصناف مانند آرایشگاه‌ها بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا انجام می‌شود و وزارت بهداشت پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌ها را از قبل تهیه کرده و در اختیار اصناف گذاشته است.

ببینید:

فیلم/ آخرین تصمیم‌های ستاد مدیریت کرونای تهران

او ادامه داد: ما با امواج جدید بازگشایی و خطر جدی در کلانشهر تهران روبرو هستیم و شهروندان باید بیش از گذشته ملاحظات بهداشتی را رعایت کنند، زیرا هنوز در تهران به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم که کاهش خطر را اعلام کنیم.

زالی ادامه داد: در حال حاضر تهران شهری آلوده است و تغییر محسوسی در آمارها اتفاق نیفتاده و ما اصرار جدی برای رعایت دقیق پروتکل‌ها داریم و از مردم می‌خواهیم که از ترددهای غیرضروری در سطح شهر اجتناب کنند.

او ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۲ مورد جدید در بخش عادی و ۷۱ بیمار جدید در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۳۸۲ نفر، از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران ترخیص شدند که این آمارها نشان می‌دهد تفاوت چشمگیری در مقایسه با سایر مناطق وجود ندارد.

او ادامه داد: اگر آمار تهران با یک هفته تاخیر نسبت به کشور حرکت می‌کند به این دلیل است که کسب‌وکارها و مشاغل یک هفته دیرتر از سایر استان‌ها در تهران بازگشایی شدند. اگر بخواهیم یک همه‌خوانی و ارتباطی بین آمار تهران و سایر استان‌ها ایجاد کنیم نیازمند تحلیل در ده روز آینده کشور هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس