کد خبر 1069176
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
تلفات کرونا

یک رسانه آمریکایی گزارش داد که دولت آمریکا در حالی قصد بازگشایی اقتصاد این کشور را دارد که خود پیش‌بینی می‌کند ظرف چهار هفته آینده میزان مرگ‌ومیر بر اثر کرونا در آمریکا به سه هزار نفر در روز خواهد رس

به گزارش مشرق، نشریه آمریکایی نیویورک‌تایمز روز دوشنبه با استناد به یکی از اسناد داخلی دولت آمریکا گزارش داد که کاخ سفید در حالی به دنبال بازگشایی اقتصاد آمریکاست که خود پیش‌بینی می‌کند که تا اول ماه ژوئن (۱۲ خرداد) میزان مرگ‌ومیر بر اثر کرونا ممکن است به سه هزار نفر در روز نیز برسد.

بیشتر بخوانید:

تلفات کرونا در جهان از ۲۵۰ هزار نفر فراتر رفت

فیلم/ ترامپ : ۷۵ تا ۱۰۰ هزار نفر را از دست می‌دهیم

بر اساس سندی که نیویورک‌تایمز منتشر کرده، این پیش‌بینی دولت آمریکا مبتنی بر الگوهای آماری مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا (CDC) و نمودارهای ارائه شده از سوی آژانس مدیریت بحران فدرال این کشور است. در این الگوها و نمودارهای آماری، پیش‌بینی شده است که در پایان ماه جاری میلادی تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا به ۲۰۰ هزار نفر در روز افزایش خواهد یافت.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی منتشر شده از سوی نهادهای دولتی آمریکا، تاکنون حدود ۱.۲ میلیون نفر در این کشور به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد بیش از ۶۹ هزار نفر جان باخته‌اند.

آمریکا از لحاظ تعداد مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا، با اختلاف فاحشی نسبت به سایر کشورها در رتبه نخست جهان قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس