کد خبر 1064984
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
قربانیان کرونا در آمریکا به 47681 نفر رسید

با مرگ حدود دو هزار نفر ظرف ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس ناشناخته کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۴۷ هزار و ۶۸۱ نفر افزایش یافت.

به گزارش مشرق، با مرگ حدود دو هزار نفر دیگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۴۷ هزار و ۶۸۱ نفر افزایش یافت.

بنا به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در جهان تا روز گذشته (چهارشنبه) به دو میلیون ۶۳۸ هزار و ۲۴ نفر و مجموع قربانیان این ویروس در جهان به ۱۸۴ هزار و ۲۳۵ نفر رسید که از این میان ۸۴۹ هزار و ۹۲ نفر از مبتلایان از ایالات متحده آمریکا هستند.

بیشتر بخوانید:

آمریکا: پرونده پرتاب ماهواره توسط ایران را به شورای امنیت می‌بریم

ایالات متحده آمریکا همچنان بیشترین آمار و ارقام مبتلایان به ویروس کرونا و همچنین بیشترین آمار مرگ و میر ناشی از این ویروس ناشناخته در جهان را به خود اختصاص داده است و نیویورک همچنان با ۲۶۲ هزار و ۲۶۸ مورد ابتلا و ۲۰ هزار و ۳۵۴ مورد فوتی کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا محسوب می‌شود.

*تست کرونا دو گربه در نیویورک مثبت اعلام شد

مقام‌های فدرال روز گذشته (چهارشنبه) اعلام کردند که نتیجه آزمایش کرونای دو گربه خانگی در ایالت نیویورک مثبت اعلام شده است و این اولین موارد تأیید شده کرونا در میان حیوانات خانگی در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود.

بنا به گزارش شبکه «ای بی سی نیوز»، این دوگربه علائم خفیف بیماری کرونا را دارند و بنا به گفته پزشکان آمریکایی احتمالاً بهبودی پیدا می‌کنند و آنطور که اداره کشاورزی و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا می‌گوید، ظاهراً این دو گربه،  این ویروس را از اعضای خانواده‌هایی که در آن زندگی می‌کنند و یا از همسایگان این خانوارها دریافت کرده‌اند.

پیش از این اواسط فروردین ماه، مقام‌های باغ وحش «برونکس» نیویورک از چندین ببر و شیر بیمار تست کرونا گرفتند و نتیجه تست نشان داده که یک ببر به نام «نادیا» کرونا گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس