کرونا

رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران با اشاره به اینکه در تهران هنوز به نقطه مطلوب نرسیده ایم گفت: همکاری ۶۲ درصدی تهرانی ها در مقابله با کرونا آمار خوبی نیست.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرط ادامه مسیر برای بازگشایی مکاسب و مشاغل رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی است و تمام کسانی که فعالیت خود را آغاز کردند تعهد داده‌اند که موارد بهداشتی را طبق پروتکل‌ها رعایت کنند.

ببینید:

فیلم/ کنترل کرونا در تهران شکننده است

وی با بیان اینکه بازرسین بهداشتی نظارت‌های دقیق‌تری را اعمال خواهند کرد گفت: با توجه به اینکه تهران از گستردگی بیشتری نسبت به سایر استان‌ها برخوردار است لذا نظارت بر مشاغل و اصناف این شهر نیز پیچیده‌تر خواهد بود.

زالی با اشاره به اینکه وضعیت تهران شکننده‌تر از سایر شهرها است افزود: در تهران هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم و شرایطی را که بتوانیم اعلام کنیم که به یک ثبات قطعی رسیده‌ایم طی نشده است و آمار باید به شکلی تغییر کند که کاهش‌ها عملیاتی تر شده باشند.

رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران عنوان داشت: شرایط تهران مانند سایر کلان شهرها شکننده است و با هر تغییری شرایط نگران کننده‌ای دیده خواهد شد و در همین راستا تغییر رفتار افراد در تهران در یک دوره ۹ تا ۱۴ روزه دیده می‌شود و باید منتظر تغییر آمار در روزهای آینده باشیم و آمار ۶۲ درصد همکاری تهرانی‌ها نسبت به ۸۳ درصد کشور آمار خوبی نیست.

وی گفت: اتوبوس‌ها هم برای موارد محافظتی و بهداشتی زیرساخت‌های خود را آماده می‌کنند و در مترو هر روز تعداد افرادی که از ماسک استفاده می‌کنند رو به افزایش است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    1 0
    درک. باز کردید پای لرزش هم بشینید. حالم از اینهمه تناقض بهم میخوره.
    • دوست IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
      0 0
      هم وطن گرامی گیریم باز کردند مگه خومان عقل نداریم؟ ما چرا رعایت نکنیم؟همه چیز رو نمیشه گردن دولت ها انداخت گاهی اوقات خودمون مقصریم. هالا گیریم مدتی تو خیابونا دور دور نکنیم ، مدتی علاف تو خیابونا نچرخیم و مدتی هم پارک نریم آیا می میریم ؟ نه . زنده می مانیم حالا با کمی مشقت و صبر.
  • رضا IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    0 0
    توتهران همه چی بهم ریختست ومدیریتی نیست،بیشترادارات دولتی دو سوم رورعایت نمیکنن واجباربه حضورکلی کردن،توسطح شهر ومترو واتوبوس وبازارهم که اصلا رعایت نمیکنن خیلی چیزا رو...خدابخیرکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس