کد خبر 1069129
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
پرواز هواپیما

شرکت هواپیمایی ایرفلوت روسیه که یکی از بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی این کشور به شمار می‌رود، پیش‌بینی کرد، در بهترین سناریو شاهد از سر گیری فعالیت شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی از ماه جولای خواهیم بود.

به گزارش مشرق به نقل از راشاتودی، شرکت هواپیمایی ایرفلوت روسیه که یکی از بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی در این کشور به شمار می‌رود، پیش‌بینی کرد، در بهترین سناریو در ماه جولای شاهد از سرگیری فعالیت شرکت‌های هواپیمایی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

اما و اگرهای رعایت فاصله گذاری اجتماعی در هواپیماها

به خاطر شیوع ویروس کرونا فعالیت شرکت‌های هواپیمایی تقریبا در سراسر جهان متوقف شده است.

یولیا اسپیواکوا، سخنگوی ایرفلوت در این باره گفت: تعیین زمان دقیق از سرگیری پروازهای بین‌المللی سخت است، اما در بهترین حالت ممکن است، شاهد از سرگیری ترافیک هوایی بین‌المللی از اواسط تابستان باشیم.

وی گفت:‌ حتی زمانی که خطر کرونا به پایان برسد، ممکن است برخی شرکت‌ها در برنامه پروازهای خود تغییراتی اعمال کنند. به طور مثال ممکن است شرکت‌ها مجبور شوند بین مسافران فاصله مشخصی ایجاد کنند. 

روسیه از روز ۲۷ دسامبر تمام پروازهای بین‌المللی خود را به جز آنها که در حال انتقال دادن شهروندان روس خارج از این کشور به داخل هستند را لغو کرده است.

تا امروز ۱۴۵ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد مرگ و میر ناشی از ابتلا به این ویروس در این کشور به هزار و ۳۵۶ نفر رسیده است. 

توقف پروازهای بین‌المللی باعث شده ایرلاین‌های جهان ضرر شدیدی را تجربه کنند و برخی از آنها حتی به خاطر تداوم روند کنونی ورشکست شدند.

انجمن حمل و نقل هوایی بین‌المللی پیشتر هشدار داده بود که شیوع ویروس کرونا در مجموع ۳۱۴ میلیارد دلار به شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی ضرر خواهد زد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    0 1
    خاک تو سرا. اول ایتالیا رو برقرار کنید. دوم اسپانیا. سوم انگلیس. اصلا انگااااار مرض روانی دارین که نقل انتقال ویروسهای جدید و جهش یافته اونا به کشور قطعا صورت بگیره!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس