کد خبر 1069110
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
ترامپ نمایه

ستون‌نویس روزنامه «یواس‌ای تودی» امروز در یادداشتی، ترامپ را بزرگترین مانعی دانست که بر سر راه آمریکا برای مقابله با ویروس کرونا قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، یادداشت تندی که امروز در وبگاه «یواس‌ای تودی» علیه ترامپ منتشر شد، رئیس‌جمهور آمریکا را به عنوان یکی از بزرگترین موانع برای مقابله با ویروس کرونا در این کشور دانست. نویسنده این یادداشت از جمهوری‌خواهان درخواست کرد که این رئیس‌جمهور را برای منافع آمریکا برکنار کنند.

ببینید:

فیلم/ هر ۴۴ ثانیه یک کرونایی در آمریکا می‌میرد

«جیسون ساتلر» ستون‌نویس روزنامه یواس‌ای تودی در این یادداشت نوشت، اگر جمهوری‌خواهان واقعاً می‌خواهند مشاغل در آمریکا بازگشایی شود، وظیفه آنان این است که ترامپ را هم‌اکنون برکنار کنند.

ستون‌نویس پایگاه یواس‌ای تودی در ادامه یادداشت خود نوشت، در حالی که تصور اینکه حزب جمهوری‌خواه و حامیان میلیاردر آنها، ترامپ را وادار به استعفا و یا وی را از شرکت در انتخابات ۲۰۲۰ منصرف کنند، مانند یک داستان خیالی است، اما از لحاظ علمی این اتفاق می‌تواند رخ دهد. این اتفاق مانند امیدواری برای ساخت یک واکسن مطمئن برای ویروس کرونا نیست.

ساتلر در این یادداشت مستنداتی را ارائه می‌کند که نشان می‌دهند چگونه نیاز بیمارگونه ترامپ به تمجید و توجه، توانایی و قدرت آمریکا در مقابله با این بیماری را سرکوب کرده است؛ به خصوص هنگامی که این رئیس‌جمهور واقعیت این بیماری را انکار کرد تا خود را خوب جلوه دهد.

این ستون‌نویس در پایان یادداشت خود نوشت، موضوع مهم‌تر این است که ما درجا زده‌ایم؛ زیرا ترامپ منافع خود را به سلامتی آمریکایی‌ها ترجیح داد و پاسخ ما نیز همیشه با دستاوردهای سیاسی و چاپلوسی‌های وی محدود خواهد شد. اگر فرد قدرتمندی مانند او (ترامپ) وقت خود را برای بازگو کردن تبلیغات دولت چین و کم اهمیت جلوه‌ دادن تهدید ویروس کرونا صرف نکرده بود، هرگز متوجه نمی‌شدیم که سال ۲۰۲۰ چگونه از آب در می‌آمد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس