کد خبر 1069090
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
عکس/ پشت درهای بسته مرکز خرید و فروش خودرو چیتگر

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در مورد افزایش قیمت خودرو و التهابات ناشی از آن با معاون اول رئیس‌جمهور مکاتبه کرده‌ایم.

به گزارش مشرق، حجت‎ الاسلام حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه توضیح داد: سازمان بازرسی پس از دستور ریاست قوه قضاییه، موضوع مطالبات پرستاران را پیگیری کرده و بخشی از مطالبات آنها بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده و بخش دیگری نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

فرمول نرخ‌گذاری خودرو نهایی شد

وی همچنین اعلام کرد: جلساتی به‎ منظور بررسی مسائل و مشکلات کارگران از جمله رقم دستمزد آنها در سال ۹۹ با حضور آنها و کارفرمایان برگزار شده است که گزارش آن را تقدیم رئیس دستگاه قضا خواهد کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به موضوع افزایش قیمت خودرو و التهابات ناشی از آن در جامعه نیز اشاره کرد و گفت: در این خصوص با معاون اول رئیس جمهور مکاتبه کرده و سازمان بازرسی منتظر دریافت توضیحات مقامات ذیربط در این زمینه است.

بازار خودرو در ایران به واسطه انحصار و تعرفه بالا در مقابل خودروی وارداتی و تقاضای مردم برای خودرو همیشه پیچیده است، این روزها که سیل نقدینگی وارد بازار بورس و خودرو شده، مردم برای پیش‌نویس خودروهای داخلی می‌خواهند ثبت نام کنند، اما باز هم متاسفانه در تبانی بین دلالان و برخی مسئولان شرکت‌های خودروساز،‌ سایت ثبت نام به راحتی در دسترس مردم نیست و دلالان برای ثبت نام خودرو مبالغی از یک تا ۳ میلیون تومان از مردم طلب می‌کنند تا برای پیش فروش خودرویی که قرار است در آینده ساخته و فروخته شود ،‌نام نویسی کنند. در این بین شرط عدالت و بهره‌گیری مردم از فرصت برابر زیر سوال می‌رود و نمایندگان مجلس هم گرچه هنوز گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازان را در مجلس قرائت نکرده‌اند، اما سوالاتی از وزیر صنعت در این باره مطرح کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    2 0
    نخندونید مارو
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    2 0
    برو بابا خودتو مسخره کن ...
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    2 0
    آقا اونقدرها هم زحمتی نداره ها که سامانه رو طوری درست کنی که دلال دست و پاش بسته بشه. همه مردم که ناآشنا نیستن... چرا مردم رو سرکار میذارین؟!
  • محمد عباس IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    0 0
    ورود دزد به کارزار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس