کد خبر 1068982
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
1

صفحه اینستاگرامی نقل قول‎های مقام معظم رهبری، اطلاع نگاشتی را در ارتباط با مقایسه مدیریت کرونا در ایران و غرب منتشر کرد.

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرامی نقل قول‎های برتر مقام معظم رهبری، با اشاره به سخرانی ایشان در روز نیمه شعبان ۹۹، تصویرنوشته‌ای را در قالب اطلاع‌نگاشت منتشر کرده و نوشت:

" اطلاع‌نگاشت | ابزارهای قدرت

 رهبر انقلاب اسلامی، در سخنرانی تلویزیونی مورخ ۹۹/۱/۲۱، شیوع ویروس کرونا را یک ابتلا و آزمون عمومی برای دولت‌ها و ملت‌های جهان دانستند و به نمونه‌هایی از عملکرد ایران و دیگر کشورها اشاره کردند که پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در این اطلاع‌نگاشت، آنها را مرور می‌کند"

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    0 0
    آزمون مهم همه جوانان انقلابیون و جهادی ها ایجاد ساختار اقتصاد اسلامی و رهانیدن اقتصاد ایران از دست دزدهای نقاب پوش نئولیبرالیسم وابسته به جریان گلوبالیست های صهیونیستی امریکایی نشین استعماری و استکباری هستش. در وسط این آزمون هم هستیم و یادمون رفته شاه رگ خود رو باید ازاد کنیم. گورپدر امریکا و غرب امیدواریم ته دره برن! مشرق جان در مورد ساختار اقتصاد اسلامی بعنوان یک حرکت جهادی پایدار برای جوانان مبتکر یک چیز بنویس. بخدا ثواب داره. زیرا انقلاب هنوز تمام نشده و نهضت ما تا ظهور ولی عصر(عج) برای اقامه حق و عدالت به یک ساختارسازی اقتصاد اسلامی نیاز داریم. ما مغروض ومدیون حضرت هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس