کد خبر 1068898
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
شجاع خلیل زاده پرسپولیس صنعت نفت

باشگاه نفت آبادان نیز همچون دو باشگاه دیگر خوزستان در لیگ برتر فوتبال کشور اعلام کرد که موافق برگزاری لیگ در شرایط فعلی نیست.

به گزارش مشرق، طی روزهای اخیر عنوان شده بود که باشگاه نفت آبادان به همراه دو باشگاه لیگ برتری دیگر، مخالف نیمه تمام ماندن لیگ برتر است.

در این زمینه باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کرد: "با توجه به این که کاهش چشمگیری در آمار مبتلایان به ویروس کرونا وجود نداشته و وضعیت استان خوزستان نیز به شرایط عادی نرسیده است و خطر همچنان سلامتی مردم را تهدید می کند و بازیکنان و عوامل تیم ها نیز جزو همین مردم به شمار می روند، موافق برگزاری لیگ در این شرایط نیستیم.

بیشتر بخوانید:

با ادامه لیگ بدون تماشاگر کدام تیم بیشتر ضرر می‌کند؟

اگر بخواهند لیگ را برگزار کنند، حداقل باید به تیم ها یک ماه برای آماده سازی فرصت داده شود تا مجددا بدنسازی کنند و بعد هم که قصد دارند، مسابقات را به صورت فشرده برگزار کنند که یقینا اگر کرونا، خیلی ها را از رده خارج نکند، مصدومیت، بازیکنان را با مشکلات جدی مواجه خواهد کرد. ضمن این که ممکن است با برگزاری لیگ، بازیکنان یا عوامل تیم ها نیز درگیر این ویروس شده و سلامتی شان به خطر بیفتد."

باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز روز گذشته، ۱۴ اردیبهشت ماه با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهان نیمه تمام اعلام شدن فصل نوزدهم فوتبال شد.

همچنین پیش از این باشگاه فولاد با ادامه یافتن لیگ مخالفت کرده بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    0 0
    یا مرد و مردونه بیاید تو میدون رقابت و در مقابل پرسپولیس و سایر تیم ها رقابت کنید یا با قهرمانی تیم اول موافقت کنید، در هر صورت چهارمین قهرمانی متوالی رو به پرطرفدارترین تیم آسیا پرسپولیس ایران تبریک عرض کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس