کد خبر 1068845
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹
حسین حسینی

سرمربی پیشین تیم والیبال پیکان با بیان اینکه مربیان ایرانی، چیزی از خارجی‌ها کم ندارند گفت: فدراسیون در این مقطع زمانی باید به مربی ایرانی اعتماد کند.

به گزارش مشرق، حسین حسینی در مورد قطع همکاری فدراسیون والیبال ایران با ایگور کولاکوویچ اظهار داشت: قرارداد کولاکوویچ در بهترین زمان ممکن فسخ شد. او نتوانست توقعات را برآورده کند و فدراسیون در مورد عدم ادامه همکاری با او تصمیم مناسبی گرفت.

بیشتر بخوانید:

قانون درباره بازنشستگی داورزنی چه می‌گوید؟

سرمربی پیشین پیکان ادامه داد: همه علاقمندان به والیبال، مربی تیم ملی را با ولاسکو مقایسه می‌کنند و به همین دلیل توقعات آنها بالاست. ولاسکو در زمان بسیار مناسبی به ایران آمد و با دانش و تجربه و خود، بهترین استفاده را از جوانان والیبالیست ما برد. به همین دلیل، توقع والیبال‌دوستان با حضور هیچ کدام از مربیان خارجی در ایران، برآورده نمی‌شود.

سرپرست پیشین تیم ملی گفت: در این مقطع باید به مربی ایرانی اعتماد کرد. فدراسیون و تیم ملی زمان خوبی در اختیار دارند تا تیم را با مربی جدید هماهنگ کنند. من با اکثر مربیان خارجی و داخلی کرده‌ام و مطمئن هستم که مربیان ایرانی، چیزی از مربیان خارجی کم ندارند. مشکل این است که مربیان داخلی همدیگر را قبول ندارند و از هم حمایت نمی‌کنند. وجود کمیته مربیان در این بین می‌توانست بسیار موثر باشد.

رئیس پیشین کمیته پیشکسوتان فدراسیون والیبال عنوان کرد: نبود چنین کمیته‌ای از نقاط ضعف فدراسیون دوران داورزنی است. اگر مربیان هر ماه یک بار دور هم جمع شوند و بحث و تبادل نظر کنند، روابط آنها قطعاً بهتر خواهد شد. امیدوارم کمیته‌های مختلف فدراسیون هر چه سریع‌تر تشکیل شوند و کار خود را آغاز کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس