کد خبر 1067608
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
حسین کاظمی

مربی تیم والیبال جوانان ایران به دلیل مشکلات ریوی در بستر بیماری است.

به گزارش مشرق، حسین کاظمی، مربی تیم والیبال جوانان ایران که همراه با این تیم توانست سال گذشته عنوان قهرمانی جهان را در مسابقات بحرین کسب کند، مدتی است که به دلیل بیماری در بیمارستان به سر می‌برد.

او که مربی تیم والیبال کاله آمل هم هست، در جریان مسابقات قهرمانی والیبال جوانان جهان در بحرین به عنوان یکی از مربیان در کنار بهروز عطایی حضور داشت و عنوان قهرمانی را برای کشورمان به ارمغغان آورد.

بیشتر بخوانید:

وضعیت پیشکسوت کشتی پس از ابتلا به کرونا +عکس

کاظمی تقریباً از ابتدای سال جاری به دلیل دردهایی که از ناحیه قفسه سینه داشت به پزشک مراجعه کرد و در نهایت مشخص شد که به صورت جدی دچار برخی مشکلات ریوی شده است. روند درمانی وی مدتی در مازندران دنبال شد تا اینکه چندی پیش به دستور پزشکان وی را به بیمارستان عرفان تهران منتقل کردند.

حسین کاظمی دراین خصوص اظهار داشت: از ابتدای سال دچار مشکلاتی شدم و بلافاصله به پزشک مراجعه کردم. روند درمانی را زیر نظر پزشکان طی می‌کنم و این روزها در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری هستم.

وی ادامه داد: قطعاً تسلیم نخواهم شد و با امید به آینده با بیماری می‌جنگم تا دوباره بتوانم به کارم ادامه دهم. انرژی‌هایی که دوستان و همکاران در این مدت برای من ارسال کرده‌اند و دعای خیر آنها موجب شده که بتوانم این شرایط را تحمل کنم. برای بازگشت به والیبال و کار کردن با بازیکنان لحظه‌شماری می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس