کد خبر 1068838
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۶
برنامه دعوت

طبق این نظرسنجی برنامه دعوت تا کنون در صدر ایستاده است. این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما به تهیه‌کنندگی مجتبی کشاورز، سردبیری محمد پیوندی و اجرا_کارشناسی حجت‌الاسلام محمد برمایی است.

به گزارش مشرق، محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط‌عمومی صداوسیما در توییتی آمار نظرسنجی مخاطبان برنامه‌های افطاری و سریال‌های رمضانی را اعلام کرد. به گزارش جام‌جم، رنجبران نوشت: «الان رئیس مرکز تحقیقات تماس گرفت و از نظرسنجی هفته اول رمضان خبرهایی داد، که البته ابتدایی است و آمار نهایی را تا سه‌شنبه اعلام می‌کنیم.»

کارنامه سریال‌ها

در این توییت رتبه یک تا چهار سریال‌های رمضانی آمده‌اند:

سریال زیرخاکی، 44 درصد بیننده: فیلمنامه این سریال تلویزیونی که با شروع رمضان از شبکه یک پخش می‌شود را جلیل سامان نوشته و کارگردانی آن را هم به عهده داشته است. داستان این سریال، روایتگر زندگی فردی به نام فریبرز است که به فری خاکی شهره است. نکته جالب این است که کارگردان این ریسک را کرده و نقش اصلی را به پژمان جمشیدی سپرده است. در کنار او ژاله صامتی،‌هادی حجازی فر و ... هم نقش آفرینی می کنند.

سریال بچه مهندس 3، 33 درصد: علی غفاری برای رمضان امسال شبکه دو، سومین فصل از سریال تلویزیونی بچه مهندس را کارگردانی کرده که حسن وارسته فیلمنامه آن را نوشته است. او در این فصل به بخش جوانی زندگی فردی به نام جواد جوادی می پردازد که در پرورشگاه بزرگ شده است. حال او مهندس شده و در دانشگاه مشغول کار پایان نامه است. فصل جوانی این شخصیت را روزبه حصاری بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مثل ماه رسالت بوذری مثل ماه می‌ماند

سریال سرباز، 24 درصد: زوج هنری حمید نعمت‌ا... وهادی مقدم‌دوست این بار دست به کار شدند و نعمت‌ا... فیلمنامه را نوشت و مقدم دوست کارگردانی را به عهده گرفت و سریال سرباز را برای رمضان امسال شبکه سه آماده کردند. این سریال روایتگر پزشکی است که با همسرش سر مسائل کوچک و بزرگ به مشکل بر می‌خورد. نقش  این پزشک با نام یحیی را آرش مجیدی و همسر او را الیکا عبدالرزاقی را بازی  می کند.

سریال پدر و پسری، 10 درصد: این سریال را محمدرضا حاجی غلامی کارگردانی کرده و اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک پخش می‌شود.

«پدر پسری» در قالب طنز موقعیت ساخته شده و هر قسمت آن داستانی مجزا دارد. نویسندگی آن بر عهده احسان ثقفی، حسین حقیقی و محمد پایدار است. مهران رجبی، عزت ا... مهرآوران، مریم سرمدی، افشین سنگ چاپ و ... از بازیگران این سریال هستند.

اول تا سوم افطاری‌ها

دعوت: طبق این نظرسنجی برنامه دعوت تا کنون در صدر ایستاده است. این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما به تهیه‌کنندگی مجتبی کشاورز، سردبیری محمد پیوندی و اجرا_کارشناسی حجت‌الاسلام محمد برمایی است که هر شب ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه روی آنتن می‌رود. «دعوت» میزبان مهمانانی از جنس مردم است و اساس پرداختش به قصه‌ زندگی آدم‌ها، حفظ و تقویت بنیان خانواده است.

مثل ماه: رتبه دوم متعلق به «مثل ماه»، برنامه افطاری شبکه سه سیما با اجرای رسالت بوذری است که مهمانانی از جنس مردم و قصه‌هایی با پایان خوش دارد.  

زندگی پس از زندگی: برنامه متفاوت شبکه چهار که راوی ماجرای بازگشت به زندگی است هم تا به حال در رتبه سوم این نظرسنجی قرار گرفته است. «زندگی پس از زندگی» با اجرا و تهیه‌کنندگی عباس موزون گفت‌وگوهایی با موضوع تجربه مرگ و زندگی دوباره را روی آنتن می‌‎برد.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس