کد خبر 1367869
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
مراقبت اجتماعی ناکارآمد؛ ناقوس مرگ کودکان انگلیسی

بین آوریل تا سپتامبر ۲۰۲۰، ۲۸۵ حادثه جدی منجر به مرگ یا آسیب جدی به کودکان بر اثر بی‌توجهی یا بدرفتاری رخ داده است.

به گزارش مشرق، موضوع هایی در مراقبت اجتماعی کودکان انگلیس بد پیش می‌رود؛ سیستمی که با نام کودکان کشته شده منقش شده است.

به گزارش «گاردین»، مرگ «ویکتوریا کلیمبی»، «پیتر کانلی» و «دانیل پلکا» در ۲۰ سال گذشته دور جدیدی از تحقیقات، بررسی‌ها و اصلاحات را برانگیخت. اما همچنان فهرست کودکان جان باخته در انگلیس در حال افزایش است.

در روزها و هفته‌های اخیر کودکان جان باخته بیشتری به این تلفات تلخ اضافه شده است: «لوگان موانگی»، «آرتور لابینجو هیوز»، «استار هابسون»، «کایرل متیوز» و «حکیم حسین».

سه تن از این کودکان، یعنی آرتور، استار و لوگان، در طول همه گیری جان باختند. خواندن شرح زندگی و نحوه مرگ آن‌ها دردناک است.

ما می‌دانیم که این کودکان توسط خدمات اجتماعی نادیده گرفته شده اند. مقامات از جراحات متعدد لوگان در آستانه مرگ او و تهدیدات علیه او آگاه بودند، اما اقدامی نکردند. بستگان آرتور با خدمات اجتماعی تماس گرفته بودند و شواهد تصویری از جراحات او ارائه کردند، اما مادرش او را آموزش داده بود که به مددکاران اجتماعی دروغ بگوید. در نتیجه کارکنان خدمات اجتماعی به این نتیجه رسیده بودند که هیچ نگرانی حفاظتی وجود برای آرتور وجود ندارد.

در هر مورد، تصمیماتی گرفته شد که به از دست رفتن فرصت‌ها برای محافظت از این کودکان منجر شد، اما مشخص نیست چرا این تصمیم‌ها گرفته شده است. این دلایل در بررسی‌های حفاظتی که در حال انجام است، آشکار خواهد شد.

قرنطینه ناشی از همه گیری ویروس کرونا فشار زیادی بر خانواده‌ها وارد کرد و دیدن آن چه را که در جریان است برای مددکاران اجتماعی سخت‌تر می‌کند. ما می‌دانیم که با بسته شدن مدارس، بچه‌ها از تحت نظارت بودن خارج شدند. معلمان ارجاع کودکان به مقامات را متوقف کردند، اما خانواده‌های بیشتری (از جمله در این موارد) با خدمات اجتماعی تماس می‌گرفتند تا سوء استفاده‌ها را گزارش کنند.

اکنون شواهد محکمی از تاثیر افزایش سوء استفاده از کودکان در طول قرنطینه وجود دارد. بین آوریل تا سپتامبر ۲۰۲۰، ۲۸۵ حادثه جدی مرگ یا آسیب جدی به کودکان بر اثر بی‌توجهی یا بدرفتاری رخ داده است که این رقم در سال قبل آن ۲۲۵ مورد بوده است.

در سال ۲۰۲۰ میلادی ۲۰ کودک به تعداد جان باختگان اضافه شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سجاد IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    0 0
    کاش این تحلیل برای نوع بشر بود نه این معنی که اونا بدن ما خوبیم تو جامعه خودمون انگار نیستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس