کد خبر 1068779
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸
همدلی و احسان

رزمایش «همدلی و احسان» هم‌زمان با چهار استان تهران، مشهد، شیراز و سیستان و بلوچستان در استان قم با محوریت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها آغاز به کار کرد.

به گزارش مشرق، آیین آغاز رزمایش «همدلی و احسان» با هدف اهدای یک میلیون بسته غذایی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا در ماه مبارک رمضان در سراسر کشور، به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر و با حضور و سخنرانی آیت‌الله سید محمد سعیدی نمایندده ولی فقیه در استان قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی احدی طی سخنانی با اشاره به اجتماعی شدن خدمات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: ما در این ستاد بسیاری از گروه‌های جهادی را حمایت نقدی کردیم و بسته‌های بهداشتی را در اختیار آن‌ها گذاشتیم و از امروز توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی توسط بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در مساجد قم صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تحقق مواسات و همدلی در نیمه شعبان، بر امام زمانی بودن این رزمایش تأکید کرد و افزود: به منظور اجرای عدالت در توزیع این بسته‌ها سامانه‌ای را طراحی کردیم که کد ملی افراد در آن وارد می‌شود تا به یک خانواده دو بسته اهدا نشود.

دبیر قرارگاه جهادی و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) قم مطرح کرد: مسجد محوری در خدمات اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) امر مبارکی است و به این منظور از ظرفیت مساجد در خدمات اجتماعی بهره می‌گیریم.

وی افزود: آغاز تمام اقداماتی که در استان قم رقم زدیم از جمله توزیع جهیزیه و لوازم التحریر از حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها بوده که سبب برکت در این کارهای خیر شده است.

آیین آغاز این رزمایش که به دنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه به نیازمندان صورت گرفته است، به صورت هم‌زمان در پنج استان تهران، قم، مشهد، شیراز و سیستان و بلوچستان برگزار شد و قرار است یک میلیون بسته غذایی در سراسر کشور به دست نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس