کد خبر 1068411
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۰
محمدمهدی طهرانچی نمایه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دولت باید در حمایت از دانشجو به دانشگاه کمک مالی کند زیرا همانگونه که تولید نباید متوقف شود آموزش عالی نیز باید به فعالیت خود ادامه دهد.

به گزارش مشرق، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه دولت باید در قالب کمک مالی به جبران خسارت شهریه دانشگاه‌ها بپردازد، گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد بخشی از درآمد خود را از شهریه دانشجویان برای فعالیت اجزای مختلف دانشگاه استفاده می‌کند که با توجه به وجود ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی در سطح کشور دولت باید در حمایت از دانشجویان به دانشگاه کمک کند.

* آموزش عالی نیز باید با کمک دولت به فعالیت خود ادامه دهد

وی افزود:‌ همانگونه که نباید تولید در کشور متوقف شود آموزش عالی نیز باید با کمک دولت به فعالیت خود ادامه دهد به طوری که طبق گفته آیت‌الله مکارم شیرازی دولت باید به جبران خسارت و زیان دانشگاه‌ها بپردازد که این کار از جنبه شرعی نیز مجاز است.

* دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به وجود ۴۰۰ واحد دانشگاهی قابلیت‌های زیادی دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به وجود ۴۰۰ واحد دانشگاهی قابلیت‌های زیادی دارد که نباید این قابلیت‌ها را با دانشگاه تهران و شریف مقایسه کرد. چرا که در حال حاضر همه فعالیت‌های دانشگاه در انتظار تصمیم‌گیری ستاد کرونا است.

* برای پرداخت وام به دانشجویان در تلاش هستیم

وی در پایان گفت:‌ برای پرداخت وام به دانشجویان در تلاش هستیم تا بتوانیم برای ادامه فعالیت‌های دانشگاه آزاد وام تهیه کنیم که اگر این اتفاق بیفتد به دانشجویان نیز وام قرض‌الحسنه خواهیم داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    3 0
    چطور دولت نباید مستقیما به خود دانشجوکمک کند ؟ چرا به دانشگاه ؟ اموزش عالی بدون تولید چرا نباید کاهش پیدا کند ؟ کی گفته اموزش عالی نباید متوقف بشه ؟؟
  • IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    3 0
    راه اصلی این که دانشگاه ازاد املاک بی حد و حصری که داره مدیریت کرده واز انها درامد زایی کند مدیران فعلی دانشگاه ازاد همه مدیر دولتی بودند لذا را ه درامد زایی بلد نیستند
  • فاطمه IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    0 1
    دکتر طهرانچی یک پدیر بسیییییار تواناهسستن استاد راهنمام بودن
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    0 0
    دانشجو مجبور هست درسش را بخواند وشهریه اش را بدهد حالا 6ماهم دیربشه شما هم حقوق کارمند را 6ماه دیرتر بدهید یا علی الحساب پرداخت کنید چرا از کارمندها سفته گرفتید تا دم نزنند واضافه حقوق امسال را کنسل کردید. چرا هیچکس به داد نمیرسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس