کد خبر 1068287
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
کتاب های شهدای خان طومان

نشر شهید کاظمی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدای مدافع حرم مخصوصا شهدای مظلوم خان طومان بیش از ۵۰ عنوان کتاب در این زمینه منتشر نموده که بیش از ۱۰ عنوانش مربوط به شهدای خان طومان است.

به گزارش مشرق، انتشارات شهید کاظمی اعلام کرده است؛ همزمان با ایام سالروز شهادت شهدای مظلوم خان طومان مجموعه کتب منتشر شده از این شهدای عزیز با شرایط ویژه عرضه می گردد.

اولین باری که نام خان طومان به گوشمان رسید اردیبهشت سال ۹۵ بود. شنیدیم تعدادی از رزمندگان مدافعان حرم که اغلب از نیروهای لشکر ۲۵ کربلای استان مازندران بودند در این منطقه به شهادت رسیدند و پیکر پاکشان در شرایطی نبود که بتوان به عقب برگردند و در همان خاک آسمانی پیکرش باقی ماند.

این منطقه سوریه از ابتدای آغاز جنگ در اوایل دهه ۹۰، همیشه مورد توجه مجاهدان مدافع حرم و تکفیری ها بوده است. هرگاه هر طرف موفق می شد بر منطقه مسلط شود نیروی مقابل تمام سعی خود را می کرد تا این نقطه از مناطق تحت تصرف خودش باشد.

سال ۹۵ در حالی که این منطقه به دست نیروهای ایرانی مدافع حرم افتاده بود آتش بسی کوتاه بین دو طرف داده می شود. در همین حین بود که تکفیری ها از فرصت پیش آمده سوء استفاده کردند و منطقه را پس از بمباران و به شهادت رساندن جوانان مازندرانی تصرف کردند.

پس از آن همچنان درگیری ها ادامه پیدا کرد تا اینکه تنها چند روز پس از به شهادت رسیدن سردار حاج قاسم سلیمانی مجاهدان اسلام توانستند برای همیشه خاک این منطقه را از لوث وجود تکفیرهای وهابی پاک کنند و این قطعه از خاک سوریه در تاریخ گواه خون های پاکی باشد که رویش به زمین ریخت.  

نشر شهید کاظمی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدای مدافع حرم مخصوصا شهدای مظلوم خان طومان بیش از ۵۰ عنوان کتاب در این زمینه منتشر نموده که بیش از ۱۰ عنوانش مربوط به شهدای خان طومان است. این انتشارات با توجه به سالروز شهدای خان طومان اقدام به توزیع بسته های کتب تحت عنوان "از خان طومان تا بهشت" نموده است که در این بسته علاوه برکتب، اقلام فرهنگی دیگر چون دفترچه یادداشت، نشانه کتاب(چوب الف)، عکس شهدا و... به صورت هدیه ارسال می نماید. همچنین علاوه بر اقلام فرهنگی کلیه کتب شهدای خان طومان با ۲۵ درصد عرضه می گردد.

علاقمندان می‌توانند جهت تهیه و سفارش این کتب میتوانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی به نشانی  nashreshahidkazemi.ir و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ اقدام نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آزاد IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    1 1
    روسیه نبود صدها مثل خان طومان میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس