قیمت تخم‌مرغ به زیر ۵ هزارتومان کاهش می‌یابد

به نظر می رسد دست هایی تصمیم به افزایش بهای گوشت مرغ گرفته اند و این بار از ترس افکار عمومی جوجه نمی کشند بلکه تخم‌مرغ نطفه دار را از بین می برند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • نگین IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    26 1
    با سلام .واقعا جای بسی تاسف داره در زمانیکه همه دست به دست هم دادن وبرای افراد بیبضاعت سبد کالا جمع میکن اینگونه نعمت خدا دور ریخته میشود وحاضر نیستن با قیمت کمتر آنرا به دست مصرف کننده برسانن .آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    15 0
    مصرف کننده باید از این تهدید تولید کننده فرصت بسازد ! فی الحال که تولید کننده با هر روشی مشغول تهدید سفره مصرف کننده شده مصرف کننده هم باید از وحدت ایجاد شده در بین تولید کننده در بکار بردن روشهای کاهش تولید عبرت بگیرد و در صورت گران شدن ناجوانمردانه به هر روش ! با تحریم خرید مرغ بکبار برای همیشه به جنگ نامردان اقتصادی برود که از قدیم گفته اند سزای گرانفروش نخریدن است
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    10 0
    مردم غیرت کنیم اگه مسئولین برخورد نکردن تحت هیچ شرایطی مرغ نخریم. مگه می میریم؟ نه می خریم نه می خوریم.. باور کنین تا نبینم برخورد شده دیگه سراغ مرغ نمیرم.
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    17 0
    این همه کفران نعمت غیرقابل تحمله مملکت واقعا بی صاحب شده
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    5 0
    این اسرافها وبی تدبیری ها عاقبتش میشه بلای گرسنگی،یادتون باشه من ،کی گفتم.
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    8 0
    خدا لعنتشون کنه
  • كريم IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    9 0
    اگر واقعا كشتن 15000000ميليون جوجه و معدوم كردن تخم مرغهاي نطفه دار با قابليت تبديل شدن به جوجه براي تنظيم بازار موجّه است پس چرا از كشور انگليس جوجه مرغ وارد مي كنند.
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    1 0
    چرا قوه قضائیه با قید فوریت موضوع عرضه مرغ و تخم مرغ را یک بار برای همیشه حل و فصل نمی کند . ظاهرا وزارت جهاد کشاورزی به عنوان یک وزارتخانه فقط بی نظر ، نظاره گر اسراف عده ای لیبرال سرمایه سالار در صنف مربوطه است که می خواهند بهای زیانهای خود ساخته اشان را از مصرف کننده ایرانی بگیرند.نمی دانم باید با چه کسی در میان گذاشت ولی در این مملکت کسانی هستند که هنوز از درون سطل آشغال برای رزق و روزی خود بطری پلاستیکی جمع می کنند و عده ای شکم سیر هم برای کنترل قیمت ما یحتاج مردم، بهای تمام شده اسراف ها و بی لیاقتی و بی کفایتیشان را روی گوشت مرغ می کشند و در این ماه رمضان هم از خدا شرم نمی کنند.در بعضی جاها هم قیمت دان مرغ را بهانه می کنند ، به خدا اگر یک یا دو دوره با زیان می فروختند ، عزتی و خیر الهی نصیبشان می شد که قابل قیاس با هیچ چیزی نبود و حتما خداوند در مراحل بعد کارها را برایشان آسان می کرد .ولی حالا چه ، هم زیان مادی کردند و هم گناه اسراف بر پیشانیشان خورده است . بماند که با این کارشان در پیشگاه خدا مستوجب عذاب الهی هستند.
  • IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    0 0
    خوشبحال خودم که گوشت مرغ مصرف نمیکنم. آنتی بیوتیک و هورمون و سرطان. لااقل به خودم مدیون نیستم.
  • DE ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    1 0
    لعنت بر مافیای مرغ و نئو لیبرالیسم و سرمایه داری مدل غربی! این رویه برازنده یک کشور اسلامی نیست. اینا مثلا مسلمون هستند؟ کشورما مثل زمان پیامبر در دره شعیب محاصره اقتصادی شده. بعد اینا برای چند قرون سود میان این کفران نعمت رو انجام میدن! در حالی که اینهمه نیازمند تو کشور ما گرسنه هستند. لعنت به سرمایه داری مدل غربی. لعنت به این تولید کنندگان بیرحم و بی دین و ضد ایرانی. لعنت بر این کفران نعمت کنندگان پول پرست! اتفاقا در یک کشور اسلامی باید فراوانی و نعمت بیشتر بشه تا چشم امریکاو اسرائیل بترکه. این تولید کننده ها میتونن مرغ ارزون بفروشند و مشتری زیاد براشون میادو همان سود مورد نیاز رو بدستشون میرسه. زیرا خدا سرچشمه برکته نه تئوری های ضد انسانی نئولیبرالیسم با ریشه کثیف صهیونیستی . اینکاری که میکنن خلاف فرهنگ اسلامی ایرانیه. باب دل صهیونیست های سلیمانی کش هستش . زیرا صهیونیست ها میخوان کشور ما هر لحظه با بحران غذایی مواجه بشه وصدای نارضایتی مردم دربیاد. در آلمان با اینهمه رقابت های رنگارنگ مغازه های مواد غذایی و تره بار ترکیه ایی ارزون فروشی میکنند. یعنی جنس هاشون رو ارزون و فراوان می فروشند برای همین کلی مشتری پر و پاقرص میان و میرن. برای همین مغازه های ترکیه ایی در مقایسه با سوپرهای بزرگ آلمانی موفق و درامد خوبی درمیاورند. چون فروش خیلی خوبی دارند و همیشه مشتری ها دائمی و زیاد و راضی اند. اقتصاد دانان ما کجا درس خوندند که چنین نسخه های سیاهی رو به نفع امریکا و اسرائیل و به ضرر ایران می پیجند؟ این یک کجروی از همه اصول اسلامیه. سیستم اقتصادی مون باید اسلامی بشه تا شاهد چنین فجایعی ضد ایرانی نباشیم. کشور ما باید یک کشور فراوانی و ارزونی بشه. به این میگن خودتحریمی که بوسیله یک عده سودجو و بی وجدان اعمال میشه. امسال مطمئنا برکتی تو کاسبی تون نخواهد بود. برای مقابله با این روش های زشت و غیر انسانی ایندسته سودجو ها ، مرغ داری محلی تو روستاها بوسیله کشاورزها راه اندازی بشه . تا بریم از روستاها گوشت و تخم مرغ بخریم.
  • ااا IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام من خودم دستگاه جوجه کشی دارم اگر برق قطع بشه یا یه اشتباهی دستگاه کنه دیگه تخما خراب میشن و هیچ کاری نمیشه کرد اینا خودشون ژنراتور دارن ولی شاید دستگاهشون ایراد به هم زده
  • سینا IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    0 0
    این فیلم نشان می‌دهد که این تخمها از سبد هچر خارج میشن که در تولید جوجه یک امر طبیعی هست، تقریبا70% از تخمها تبدیل به جوجه می‌شوند،
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    0 0
    چه وحشتناک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس