کد خبر 1068111
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
خوش و بش سرخابی‌ها در پایان

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به مشکلاتی که استقلال و پرسپولیس دارند، خرید این دو تیم یک ریسک بزرگ خواهد بود.

به گزارش مشرق، محسن یوسفی در مورد اینکه گفته می‌شود تا پایان سال ۹۹ استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار خواهند شد، اظهار داشت: سال‌هاست که در مورد خصوصی‌سازی این دو تیم حرف‌های زیادی می‌شنویم، قرار است هر سال این دو تیم از زیر نظر وزارت ورزش بیرون آمده و به بخش خصوصی واگذار شوند اما تابحال چنین اتفاقی نیفتاده و همه منتظر مانده‌اند.

وی تأکید کرد: وقتی چند سال این کار انجام نمی‌شود، این حس به وجود می‌آید که مسئولان وزارت ورزش بی‌میل نیستند این دو تیم را همچنان زیر نظر خود اداره کنند. در یکی، دو سال گذشته چند خریدار هم پیدا شد اما در پایان و بدون آنکه وضعیت مشخص شود، باز هم همان اتفاقات همیشگی رخ داد و وزارت ورزش همچنان مدیریت این دو تیم را بر عهده گرفت.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال ادامه داد: با توجه به بدهی‌های کلانی که این دو تیم دارند، خریدن این دو باشگاه ریسک بزرگی خواهد بود، چرا که وضعیت سوددهی آنها مشخص نیست و خریداران را دچار تردید می‌کند که آیا می‌توان از این دو باشگاه سوددهی داشت؟

بیشتر بخوانید:

سرنوشت لیگ نوزدهم چه خواهد شد؟

یوسفی در پاسخ به این پرسش که با توجه به شرایط موجود، آیا موافق تعطیلی لیگ هستید یا معتقدید می‌توان لیگ را ادامه داد؟ گفت: لیگ فوتبال ما و تمام دنیا بیش از دو ماه در تعطیلی مطلق به سر می‌برند البته به جز فوتبال، همه رشته‌های ورزشی هم تعطیل هستند. در چنین شرایطی، ابتدا باید به فکر سلامت مردم باشیم، سپس بخواهیم بازی‌ها را برگزار کنیم ضمن اینکه اگر لیگ شروع شود، قرار است بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود که نبود هواداران به شدت از جذابیت‌های فوتبال می‌کاهد.

وی افزود: در مورد تعطیلی لیگ هم باید تابع قوانین فیفا باشیم. اجازه دهید اول شر این ویروس از کشور ما کنده شود، سپس اگر زمان داشتیم، بازی‌ها را برگزار کنیم. فشردگی بازی‌ها و تمرین نداشتن بازیکنان، می‌تواند آسیب‌های زیادی به فوتبالیست‌های ما بزند بنابراین اگر قرار است لیگ دوباره ادامه پیدا کند، نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق دارد.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد جلسات متعدد احمد سعادتمند با پیشکسوتان استقلال و اینکه چه راهکاری می‌تواند باعث موفقیت مدیرعامل جدید باشگاه شود؟ بیان کرد: سعادتمند از تجربه خوبی در ورزش برخوردار است، عضو هیئت مدیره هم بوده و تا حدودی می‌داند که در استقلال چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. جلسات سعادتمند با پیشکسوتان می‌تواند مثمر ثمر باشد به شرط آنکه نکاتی که قدیمی‌های استقلال می‌گویند، به دقت اجرا کند. پیشکسوتان از تجربه بالایی برخوردارند، مشکلات تیم را به خوبی می‌شناسند و این مسئله می‌تواند راهگشای کار سعادتمند باشد.

یوسفی اظهار داشت: اگر مدیرعامل جدید می‌خواهد موفق شود، باید فاصله خود را با هواداران کمتر کند، آنها را جدا از خود نبیند و هر مشکلی که وجود دارد، صادقانه بگوید چرا که این مسئله باعث خواهد شد که هواداران از او حمایت کرده و پشتش را خالی نکنند. در مجموع، آرزو می‌کنم سعادتمند در راه سختی که در پیش گرفته، موفق باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس