کد خبر 1067978
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
کیانوش جهانپور

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا دستور بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را کذب خواند.

به گزارش مشرق، دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، موضوع دستور رئیس‌جمهور و موافقت وزیر آموزش‌وپرورش مبنی بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های ۱۱ استان از اول هفته آینده را شایعه و کذب محض خواند و گفت: چنین دستوری به‌هیچ‌وجه از سوی رئیس محترم جمهوری صادر نشده و چنین مصوبه‌ای از ستاد ملی مقابله با کرونا وجود خارجی ندارد.

بیشتر بخوانید:

شناسایی 1006 مبتلای جدید به کرونا

فیلم/ آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور

جهانپور با بیان این مطلب افزود: موضوع تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی در همه استان‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان بر قوت خود باقی است و در سایر موارد نیز برحسب وضعیت و ارزیابی خطر در هر منطقه، فهرست مناطق با وضعیت سفید در جلسات آتی ستاد ملی مقابله با کرونا از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود و در صورت تصویب ستاد، صرفاً در این مناطق آن هم مشروط به رعایت پروتکل‌های ابلاغی احتمالاً شاهد بازگشایی برخی اماکن یا برگزاری محدود و مشروط برخی تجمعات ازجمله نمازهای جمعه یا جماعت خواهیم بود.

وی ادامه داد: موضوع بازگشایی اماکن در چارچوب طرح فاصله‌گذاری هوشمند، به‌صورت مرحله‌ای و تدریجی با رعایت شروط و احتیاطات لازم تصویب و ابلاغ خواهد شد و در این رابطه اکیداً از مردم عزیز و هم‌وطنان گرامی خواهشمندیم ضمن کسب اطلاع از منابع رسمی، به شایعات توجهی نداشته باشند و البته درهرصورت و هر شرایطی موضوع حیاتی، مراعات توصیه‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی را حتی با دقت و جدیتی بیشتر از گذشته کماکان وجهه عمل خود قرار دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    6 0
    باید تا آخر خرداد ماه تعطیل بشه بعد از اون هم اگه لازم بود تعطیل بشه دوباره.
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    2 0
    خدا نیامرزه شایعه پردازان رو . دانشجوها چرا باید جونشون رو تو خوابگاهها و اتاقهای کوچیک به خطر بندازند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس