کد خبر 1067891
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
جزئیات پرداخت شهریه و حقوق معلمان مدارس غیردولتی/ آغاز پیش‌ثبت‌نام دانش‌آموزان

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای‌ با زد اخبار مربوط به بازگشایی مجدد مدارس اعلام کرد: هرگونه بازگشایی مراکز آموزشی منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

به گزارش مشرق، وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای با اشاره به برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر صدور دستور بازگشایی مجدد مراکز آموزشی توسط ریاست جمهوری و موافقت وزیر آموزش و پرورش با این دستور، اعلام کرد: هرگونه تصمیم گیری در مورد بازگشایی مراکز آموزشی منوط به تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا است و تاکنون مطلبی در این موضوع از طریق ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام نشده است.

در ادامه این اطلاعیه از خانواده‌ها و فرهنگیان خواسته شده هرگونه اطلاع رسانی در مورد بازگشایی مجدد مراکز آموزشی، برگزاری امتحانات دانش آموزان و اطلاعات در مورد شبکه آموزشی دانش آموزان( شاد) را از طریق رسانه‌های معتبر پیگیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 1
    هرچه دیرتر باز شود سختتر خواهد شد چون بعضیا تنبل و راحت طلب هستند حداقل در استانهای جنوبی و غربی که شیوع کمتر است باز کنید
  • بابک IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 0
    این همه میگن آموزش و پرورش باید متحول بشه. خوب بهترین وقت برای تحول الان بوجود اومده. الان بهترین موقع برای کنار گذاشتن سبک سنتی آموزش و استقرار آموزش یادگیری معکوس هستش. یعنی بجای اینکه درس در مدرسه آموزش داده بشه و تکالیف در خانه، درس از طریق فیلم و صوت در خانه ارائه میشه و تکالیف و رفع اشکال دانش آموزان در مدرسه. برای کارشناسان امر کاملا واضحه که بهترین موقعیت برای کنار گذاشتن سیستم آموزشی فشل فعلی بوجود آمده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس