کد خبر 1067871
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
بانک مرکزی نرخ تورم سال‌ 98 را اعلام کرد/ثبت بالاترین رکورد تورم بعد از سال 74+سند

بخشنامه رئیس کل بانک مرکزی درباره ضرورت واگذاری سهام شرکت‌های وابسته به بانکها در بورس منتشر شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، بخشنامه عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی درباره ضرورت واگذاری سهام شرکت‌های وابسته به بانک‌ها در بورس منتشر شد.

در بخشی از یادداشت اینستاگرامی امروز همتی درباره این موضوع آمده بود: باتوجه به اقبال مردم به حضور در بازار سرمایه، عرضه سهام شرکتهای دولتی و بانکها و تکمیل سهام شناور شرکتهای بورسی از ضرورت های ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا و عمق بخشیدن به بازار سرمایه است. در راستای اجرای ضوابط قانونی کاهش بنگاهداری بانکها، بخشنامه ای را درخصوص ضرورت واگذاری سهام شرکتهای وابسته به بانکها در بورس صادر کردم. نحوه اقدام و عملکرد بانکها، شاخص مهم ارزیابی عملکرد مدیران  بانکها در همراهی با سیاستهای اقتصادی دولت است.

تصویر این بخشنامه به شرح زیر است:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 0
    بانک های خصوصی شرکتهای خود را واگذار نخواهند کرد انها به قوانین و مقررات را رعایت نمی کنند. شرکت های بانک پاسارگاد را ملاحظه کنید لیست ان بیش از دهها شرکت تو در تو است.
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 1
    خاک تو سر این دولت. رئیس بانک مرکزی این دولت اخبار مربوط به سازمان حساس خودش رو از طریق شبکه ای به مردم اطلاع میده که دولت متبوع اون شبکه (اینستاگرام) دائما در کمین اقتصاد ایرانه. مرگ بر خودباختگی. مرگ بر بی اعتماد به نفسی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس