کد خبر 1067852
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
جهانگیری نمایه

معاون اول رئیس جمهور با انتشار توییتی، ۱۲ اردیبهشت روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، ۱۲ اردیبهشت هرسال همزمان با سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری عالم وارسته ایرانی به نام روز معلم نام‌گذاری شده است؛ به همین مناسبت امروز بسیاری از چهره‌های معروف سیاسی، ورزشی و هنری و همچنین کاربران در فضای مجازی این روز را تبریک گفته و از زحمات معلمان خود تشکر کرده‌اند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با انتشار رشته توییتی این روز را به معلمان تبریک گفت. جهانگیری تعلیم و تربیت را اولین قدم برای رشد و توسعه و معلم را بزرگترین راهنمای این مسیر معرفی کرد.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور آموزش و پرورش و آموزش عالی را یکی از مهمترین ارکان راهگشا دانست و آن را مسئولیتی ملی عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی افصحی IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    10 1
    بسم الله الرحمن الرحیم. آقایان کابینه دولت روحانی اولین و آخرین قدمشان در هر امری چه معلم ، چه کارگر ،و...فقط یک توییت است آن هم نه مانند رهبر ادیب و فهیم انقلاب، بلکه این ها کلمات راچنان گرد هم می چینند که هیچ مسوولیتی متوجه هیچ کدام از آن ها نشود.مثلا در روز کارگر نماینده کارگران هپکو در جلسه با اقای رییسی از بی تدبیری دولت در برخورد با مشکلات این کارخانه گریه می کند اما آقای جهانگیری با یک توییت بی معنی از روز کارگر عبور می کند.امروز هم روز معلم ایشان می گوید « تعلیم و تربیت منزل اول در راه رشد و توسعه و غلبه بر همه ضعف هاست». قبول اولا بفرمایید منزل میانی و آخر آن چیست؟! ثانیا اگر این مطلب درست باشد پس عامل این همه ضعف و عدم رشد و توسعه در تصمیمات دولتی که ایشان معاون اول آن است چه‌ می تواند باشد جز این که دولتیان تعلیم و تربیت نیافته،و هنوز به منزل اولرشد و غلبه بر ضعف، نرسیده اند.باز هم برادرانه به این حضرات عشق توبیت عرض می کنیم عمل عمل عمل فقط کار یک دولتی است حرف و توییت مال ادبا ، مربیان ، حکما ، فقها و عالمان راستین است تا در پرتو نور کلام آن جامعه جان بگیرد.
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    4 1
    نمیدانم ایشان چه تصویری از کارگر دارند، شخصا نه خودم و نه هر کازگری که میشناسم کاربر توئیتر از ما بهتران نیستیم، یعنی همینقدر اگر زحمت اطلاع رسانی شما هم که نباشه اصلا متوجه این عرض تبریک نمیشویم! فقط خدا کنه که مدیون نشیم ! از هر مسئول پر مشغله ای که از اینطریق تبریک گفته و ما متوحه نشدیم صمیمانه عذر خواهی وتشکر داریم!!
  • عباس IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    3 1
    تبریک شما دردی از دردهای اقتصادی معلمین کم نمیکند ان شا ءالله نخبگان سر کار بیایند شاید!!؟؟
  • پ IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    3 1
    توییت نمیکنم ولی اگه میکردم تو جواب عکس ساعت چند میلیونی فرستادم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس