کد خبر 1067566
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
استراماچونی

وکیل استراماچونی با انتشار مطلبی برای دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش مشرق، پیش از این شایعاتی مبنی بر مذاکره فدراسیون فوتبال ایران با آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی سابق استقلال منتشر شد که شب گذشته فدراسیون فوتبال آن را رسما تکذیب کرد.

در همین رابطه فدریکو پاستوره‌لو وکیل این مربی با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود که در صفحه استراماچونی هم بازنشر شد، به این شایعات واکنش نشان داد. 

پاستوره‌لو وکیل استراماچونی در این باره نوشت: 

در ارتباط با اخباری که در رسانه‌های دنیا در مورد تماس میان آژانس ما و فدراسیون فوتبال ایران در ارتباط با آقای استراماچونی منتشر شده، آقای استراماچونی مجددا علاقه خودش را به مردم ایران نشان می ‌هد و  همیشه ارتباط با آنها را حس می‌کند.

ما احترام خودمان را به  نقش سرمربی کنونی  تیم ملی (اسکوچیچ)  بیان می‌کنیم.  آقای استراماچونی برای ایشان(دراگان اسکوچیچ) بهترین آرزوها را دارند و خواهان موفقیت تیم ملی ایران در همه مسابقات هستند.

درحالی که در ٢٤ ساعت گذشته برخی رسانه های ایتالیایی خبر از مذاکره فدراسیون فوتبال با استراماچونی داده بودند صبح امروز سخنگوی فدراسیون فوتبال به خبرنگار معروف ایتالیایی که این خبر را در صفحه توییترش اعلام کرده بود واکنش نشان داد و خواستار تکذیب رسمی این خبر جعلی شده بود.

در همین زمینه وکیل رسمی استراماچونی این پیام را منتشر کرده که نشان می دهد از جانب فدراسیون تماسی با وی حاصل نشده و سرمربی سابق استقلال به صورت کلی از ایران با احترام یاد کرده است.
این پیام نشانگر این است که عده ای به قصد در حال تحرک هستند و به نظر میرسد نهادهای نظارتی باید برای بررسی چنین شیطنت‌هایی ورود کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس