کد خبر 1067849
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
اسکوچیچ

درحالی که هفته گذشته سرمربی تیم ملی در مورد شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان مدعی شد که در حال حل کردن موضوع است اما این باشگاه ادعای دیگری دارد.

به گزارش مشرق، روزی که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی از نفت آبادان جدا شد ادعا کرد که نمی خواهد در تیم دیگری سرمربی باشد و به دلیل بیماری و شرایطی که دارد می خواهد نزد خانواده اش بازگردد اما طولی نکشید که بعد از جدایی از جمع طلایی پوشان آبادانی سر از فدراسیون فوتبال ایران در آورد و سرمربی تیم ملی شد. همان موقع باشگاه نفت آبادان که تعهدی از این مربی کروات گرفته بود تا در صورت حضور در تیم دیگری در ایران باید غرامت بدهد، دست به کار شد و تعهدی که از اسکوچیچ گرفته بودند را به جریان انداختند.

با توجه به بی توجهی اسکوچیچ نسبت به این موضوع مسئولان نفت آبادان هم از او به فیفا شکایت کردند. هفته گذشته سرمربی تیم ملی در گفت و گوی تلویزیونی که داشت در مورد این پرونده مدعی شد که در حال حل شدن است.

بیشتر بخوانید:

مذاکره استراماچونی با ایران خوب پیش رفته!

در این خصوص با حسن نصراصفهانی رئیس هیات مدیره باشگاه نفت آبادان گفت و گو کردیم که وی اظهار داشت: چیزی در حال حل شدن نیست. ما منتظر رای فیفا در این زمینه هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که ظاهرا فدراسیون فوتبال در حال مذاکره با این باشگاه است تا این موضوع حل شود، عنوان کرد: طرف حساب ما نه فدراسیون فوتبال و نه وزارت ورزش است. ما با خودش طرف هستیم و اصلا از طرف اسکوچیچ هیچ اتفاقی نیفتاده و حتی برای حل شدن موضوع تماسی با ما نگرفته است. 

رئیس هیات مدیره نفت آبادان همچنین در خصوص شرایط این تیم در دوران کرونایی و تعطیلی مسابقات گفت: بازیکنان طبق خواسته سرمربی در منازل در حال تمرین هستند و ما هم مثل بقیه منتظر تصمیم مسئولان هستیم. در خصوص شروع بازی ها جزو باشگاه هایی نیستیم که دنبال مخالفت باشیم. هر چه فیفا، ای اف سی و ستاد مقابله با کرونا بگویند ما هم تابع هستیم.

نصراصفهانی در مورد شرایط مالی این باشگاه نیز تاکید کرد: در این مدت تعطیلی توانستیم 20 درصد دیگر قرارداد بازیکنان را بدهیم و مثل سایر تیم ها مجموع پرداختی های ما به بازیکنان به 50درصد رسیده است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس