به گزارش مشرق، ایلهان عمر عضو مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به درخواست مدیرعامل تسلا برای آزادسازی آمریکا از محدودیت های اعمال شده برای مقابله با کرونا نوشت:
میلیادرها می خواهند به بهره برداری از دسترنج شما ادامه دهند حتی اگر به بهای جان میلیون ها نفر تمام شود. و آن را آزادی می نامند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    20 6
    اصلاح طلبا جوجه ها رو می کشند حتی اگر به قیمت ناراحتی افکار عمومی و بالاتر رفتن قیمت گوشت و نهایتا فشار بیشتر بر مردم شود!
  • ج د ا IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    14 20
    در آمریکا چه خبر است ؟ کاش یک گزارش کامل توسط مشرق عزیز از وضعیت مردم آمریکا و ظلم و ستم قشر ثروتمند 1 درصدی ، علیه اکثریت فقیر 99 درصدی مردم آمریکا و نقش یهودیان و صهیونیست ها در این ظلم و ستم تهیه و ارائه میشد.
  • مهرناز IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    4 0
    ایلهان عمر " ایا؟ به این موضوع فکر کرده اید همان میلیاردرهائی که شما از انها نام بردید "با ساخت این ویروس عده ای خاص را در جامعه امریکا هدف قرارداده " که همان رقم 100هزارنفر اولیه که بیان شد " به نظر درست می اید " برای همین است که قصد ندارند از روند شیوع کرونا جلوگیری شود.
  • علی افصحی IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    0 1
    بسم الله الرحمن الرحیم. از همین یک درخواست و پاسخ نمایده مجلس آمریکا! می توان دریافت که چراغ اندیشه دیری است که در دیار شیطان به خاموشی گراییده و نمایندگان و رای دهندگان تفکر عالمانه ای ندارند.یعنی چه فاصله اجتماعی به نفع میلیارد رها ست؟! و یعنی چه با فاصله اجتماعی جان میلیون ها انسان به مخاطره می افتد؟! فاصله اجتماعی ضرورت سلامتی است اما برای حفظ توازن زندگی مردم و سلامتی اگر حسودی و کوردلی را بتوانند کنار بگذارند،باید از الگوی ایران اسلامی بهره بگیرند و با گروه های جهادی و پای کار امدن نهادهای حاکمیتی و نیز سیاست گذاری مردمی از جانب دولت باید به مبارزه علیه کرونا رفت.د.این خانم نماینده همان است که مواضعی علیه ایران اسلامی داشته ودارد.
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    0 0
    خداوند به ستمدیدگان عالم رحم کند ثروت اندوزان و حکومت های ظالم بلای جان بشریت شده اند ارتش و نیروهای نظامی هم وسیله تحکیم پایه های حاکمیت و نگهبان و حافظ اموال ثروتمندان شده خدایا خودت به داد مظلومین برس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس