کد خبر 1067205
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
شیخ سلمان

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد کشور میزبان مسابقات جام ملت‌های آسیا باید حداقل ۸ تا ۱۰ ورزشگاه در سطح بین المللی داشته باشد.

به گزارش مشرق، به نوشته روزنامه الشرق الاوسط، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص انتخاب میزبان جام ملت‌های ۲۰۲۷ گفت: چین فقط ۳ سال دیگر تا برگزاری مسابقات ۲۰۲۳ فرصت دارد و به اعتقاد من باید برای کشوری که قرار است میزبان دوره بعدی مسابقات باشد مهلت بیشتری در نظر بگیریم. با توجه به توسعه مسابقات در جام ۲۰۱۹ امارات رقابت‌ها را با حضور ۲۴ تیم برگزار می‌کنیم و این یعنی برگزاری ۵۱ مسابقه که لازم است حداقل ۸ تا ۱۰ ورزشگاه بین‌المللی در اختیار داشته باشیم. 

بیشتر بخوانید:

درخواست ایران برای میزبانی جام ملت‌های 2027

الشرق الاوسط در همین حال اعلام کرد کشورهای عربستان و قطر به شکل رسمی آمادگی خود را برای میزبانی از مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۷ اعلام کرده‌اند در حالی که کشورهای ازبکستان ، اردن و عراق هم مایل به میزبانی از این رقابت‌ها هستند. کشورهای آسیایی به منظور اعلام آمادگی خود تا دو ماه دیگر وقت خواهند داشت.

به گزارش تسنیم، فدراسیون فوتبال ایران هم بنا بر اعلام سخنگوی فدراسیون نامزد میزبانی این مسابقات در سال ۲۰۲۷ شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • غفور IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    1 0
    داریم آزادی ،، یادگار امام تبریز ،، امام رضا مشهد ،، فولاد آرنا خوزستان ،، شیراز آرنا ،، پاس تهران ،، فولاد شهر اصفهان یکی دوتا دیگه یادم نیست ولی داریم
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    1 2
    شرط اصلی آزادی پوشش بانوان
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    2 2
    به نظر من سنگین ترین کار این هست که ما نامزد نشیم.دریغ از یک ورزشگاه به روز در ایران.با این زیر ساخت های شهری خرابی که ما داریم کجا می خواهند بیایند.ورزشگاه شیراز نه مسیر دسترسی خوبی داره،نه چمن مناسبی البته میگن تعویض کردیم. در آینده اگه مثلا این ورزشگاه بخواد میزبان مسابقه ی بزرگی بشه چون کمربندی شیراز مسیر تردد اصلی هست و از نظر وضعیت هم که داغون می باشد شک نکنید میشه قتلگاه.باید از همین الان به فکر باشند که بعید می دونم دلسوزی تو این شهر باشه.
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    1 0
    نکن این کار رو بشر؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس