کد خبر 1067113
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲
هانری

سرمربی سابق موناکو به لغو لیگ فرانسه واکنش نشان داد و تاکید کرد که باید سلامت مردم در اولویت قرار گیرد.

به گزارش مشرق، مسئولان برگزاری لیگ فرانسه بعد از هشدار ستاد مبارزه با بحران کرونا تصمیم گرفتند که لیگ فوتبال را لغو کنند. فرانسه بعد از آمریکا، اسپانیا و ایتالیا بیشترین شمار مبتلایان به ویروس کرونا را در جهان دارد و  همین باعث شد تا لیگ این کشور هم بعد از هلند لغو شود.

بیشتر بخوانید:

لیگ فرانسه هم ناتمام ماند

تیری آنری در این باره گفت: من واقعا وقتی تلاش پزشکان را در خط مقدم می‌بینم نگران می‌شوم. ما باید کادر درمان را درک کنیم و نهایت تلاش خود را به کار بگیریم تا مشکلات آنها را کمتر کنیم. همه ما به دنبال آن هستیم که زندگی به روال عادی خود برگردد و به همین خاطر باید محتاطانه رفتار کنیم و کاملا هوشیار باشیم.

او ادامه داد: روزم را با ورزش کردن آغاز می‌کنم و بعد از آن صبحانه می‌خورم و کمی دراز می‌کشم و دوباره تمرین می‌کنم. بعضی از بازی های را نگاه می‌کنم و دوباره غذا می‌خورم و احساس می کنم که باید هر دو دقیقه یک بار منزل را تمیز کنم.

آنری درباره لغو لیگ فرانسه گفت: ما برابر یک مشکل جهانی قرار گرفته‌ایم. جهان به یک کشور تبدیل شده و نگرانی همه کرونا است و به همین خاطر باید برای مبارزه با این ویروس تلاش کرد. سلامت مردم مهم‌ترین چیز است و فوتبال در درجه دوم قرار دارد و به همین خاطر مجبور هستیم که صبر کنیم. تنها زمانی لیگ می‌تواند ادامه پیدا کند که بازیکنان از سلامت خود مطمئن شوند. من سابقه بازی کردن بدون تماشاگر را ندارم اما وقتی ضرورت ایجاب می‌کند باید با آن کنار آمد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس