کد خبر 1066691
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۰
آمریکا/ سوریه

گروه موسوم به «دیده بان حقوق بشر سوریه»- نزدیک به معارضان- از اعزام کاروان آمریکایی متشکل از ۷۰ کامیون حامل سلاح و تجهیزات نظامی به شمال سوریه خبر داد.

به گزارش مشرق، نظامیان اشغالگر آمریکایی در تحرکات جدید خود در شمال سوریه، چندین کامیون نظامی را راهی دو پایگاه خود در استان الحسکه کرد.

گروه موسوم به «دیده بان حقوق بشر سوریه» وابسته به معارضان اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا روز دوشنبه ۷۰ کامیون حامل سلاح و تجهیزات نظامی را به حومه استان الحسکه واقع در شمال سوریه فرستاد.

بیشتر بخوانید:

در این شرایط آمریکا کیلومترها دورتر از مرزش چه می‌خواهد؟!

گروه مزبور تاکید کرد که این کاروان آمریکایی تجهیزات نظامی خود را از گذرگاه مرزی «الولید» عراق به شمال سوریه منتقل و در پایگاه‌های غیر قانونی «قصرک» و «تل بیدر» در حومه الحسکه مستقر کرد.

آمریکا یکشنبه شب نیز کاروانی متشکل از ۳۰ تانکر و کامیون حامل سلاح و مهمات را از عراق روانه استان الحسکه کرد.

نظامیان اشغالگر آمریکایی در تاریخ ۱۸ آوریل نیز ۵۰ کامیون حامل سلاح و مهمات را از گذرگاه الولید عراق به استان الحسکه سوریه منتقل کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • FI ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    2 0
    توی این بحرانی که آمریکا داره کدوم بار سلاح؟ مطمعناً همه کامیونهای کانتینر دار حامل تروریست های تازه نفس تازه پالان شده میباشند که وارد معرکه میکنند.
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    1 24
    نه سوری هستم نه آمریکای پس به من ربطی نداره
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      9 1
      07:52 پس دهنتو ببند برو دنبال کارت اینجا کامنت نذار!!
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      3 1
      ای کودن. بعد از حمله‌ی آمریکا به افغانستان در سال 2001 نوبت حمله به عراق شد (سال 2003) - بعدش نوبت لیبی شد (سال 2011) بعدش نوبت سوریه شد (2014) و قرار بود بعدش نوبت لبنان بشه و داعش به لبنان بره و اگر سربازان ایران بزرگ و لبنان و روسیه ، کشور سوریه را نجات نمیدادند امروز ناموس خود تو در خطر بود بی مغز.
    • NZ ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      1 1
      امثال تو را باید تحویل داعش داد تا گوشی حسابی دستت بیاد.
    • احمد IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
      1 1
      کسی هنگام یاری ولی خود بخوابد، زیر لگد چکمه های دشمن بیدار خواهد شد.
  • دکتر سید IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    1 0
    کورنا به خاطر همین ظلم ها و ستم ها از جانب خداوند بر آمریکا و بشریت نازل شده است. دیکتاتورهای جهان باید از خدا بترسند و توبه کنند.
  • NZ ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 1
    تحرکات این حرامزاده ها در عراق و سوریه به کدام سمت است؟ بله دقیقا در منطقه کرد نشین! یعنی چی؟ یعنی دقیقا زمینه چینی برای یک جداسازی! این همان چیزی است صهیونیسم بشدت دنبالش است! یعنی ای خاک بر سر ترکیه که انقدر در تضاد با ما گنده کاری کرد بخاطر یک خیال احمقانه! نباید اجازه داد این توطئه شکل بگیرد, آنچیزی که امروز بوسیله جمهوریخواهان در عراق و سوریه انجام میشود با انتخاب یک دموکرات پیگیری می شود! یعنی امروز جمهوریخواه با جنگ و کشتار اشغال هدفمند انجام میده و فردا دموکرات منطقه را در برابر عمل انجام شده قرار میده تا با لفظ دموکراسی یک منطقه خودمختار تحت امر خود ایجاد کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس