کد خبر 1066636
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
لپ تاپ فضای مجازی

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت، از دستگیری ۲ تن از عاملان انتشار کلیپ و تصاویر رجز خوانی و قدرت نمایی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ذوالقدری، گفت: در پی رجز خوانی و تهدید در فضای مجازی از سوی تعدادی از اراذل و اوباش منطقه شهرری که با گذاشتن استوری و انتشار فایل‌های صوتی و کلیپ‌های تصویری در صدد کری خوانی و ابراز قدرت و دعوت به دعوا و نزاع دسته جمعی بودند، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران عملیات پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

واکنش پلیس فتا به کلیپ تحقیر پاکبان شهرداری

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت با قدرت نمایی آنها تعدادی از هوا خواهان و نوچه‌های این افراد با ذوق زدگی به حمایت از این افراد پرداخته به نحوی که سبب ایجاد نا امنی و رعب و وحشت در بین اقشار عموم مردم شده اند.

ببینید:

فیلم/ خالی شدن کارت‌های بانکی با همراهی وزیر قلابی

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در رصدهای اطلاعاتی مأموران این پلیس مخفیگاه ۲ تن از عاملان اصلی این کری خوانی مجازی در حوالی شهرک شهید باقری در غرب تهران شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی بامداد روز گذشته هشتم اردیبهشت ماه تیمی از مأموران این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق شدند هر دو متهم را دستگیر کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه متهمان با خودرو پلاک جعلی نظم عمومی را بر هم می‌زدند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح گرم، ۹ عدد فشنگ سلاح شکاری ،۷ قبضه سلاح سرد، دستبند و سایر ادوات نزاع خیابانی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی به هیچ فردی نخواهد داد و با هماهنگی مراجع قضائی با اخلال گران و افراد خاطی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سردار ذوالقدری از شهروندان خواست در صورت مشاهده این نوع فعالیت‌ها و بر هم زدن نظم عمومی در شهر و ایجاد رعب و وحشت در سطح جامعه پلیس را در جریان قرار دهند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    27 2
    1ــوزیر پَپِه ی ارتباطات 2ــ وزیر نقاش اطلاعات
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      5 0
      ۳- برادران قاچاق چی
  • ناشناس IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    21 0
    از نیروی انتظام تشکر میکنیم. ترا به حضرت عباس این عوضی ها رو به این راحتی ازاد نکنید اینها ادم بشو نیستنداینها مخل اسایش هستند مردم امنیت میخواهند بخدا دستگاه قضا درمقابل مردم وخدا مسئول است .
  • DE ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    10 1
    این کُری های کُرکُریخوان وخصوصا نوچه هایشان اینقدر احمق نادان سفیه بدبخت و بیچاره اند که نمیفهمند اگر واقعا سرکرده اراذل و اوباششون زورگو هست و زور داره چرا از ترس مامورین توو صد تا سوراخ قایم میشه و تو زیرشلواری خودش میترسه! آخه این کری ها مثلا گنده تر از جا ن کری هستند؟؟ آخه ناو هواپیمابر دارن بمب اتمی دارن ارتش دارن چنجاه و چندتا ایالت دارن ؟اون هم زانو زد.به جان جان کری جان جان افه کندی پشه ویز ویز هم نیستند. فقط یکی بزنی زیر گوششون تا سوراخ موش بعدی سینه خیز میرن
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    4 0
    فقط باید اعدام شوند این بی شرافت ها از دستگاه قضا خواستار اشد مجازات برای اینگونه افراد هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس