کد خبر 1066538
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
چلسی

باشگاه چلسی تصمیم گرفته کمک به مبارزه با ویروس کرونا و مشکلات باشگاه را به عهده خود بازیکنان بگذارد.

به گزارش مشرق، باشگاه‌های لیگ برتری بعد از شروع کرونا درگیر یک چالش بزرگ به اسم کاهش دستمزدها هستند. کاهشی که تا الان هیچ‌کدام از بازیکنان یک باشگاه به‌طور توافقی راضی به‌ آن نشده‌اند. باشگاه‌ها و اتحادیه فوتبال انگلیس می‌خواهند از این کاهش برای کمک به مقابله با کرونا استفاده کنند اما کیست که نداند این تکاپو برای جلوگیری از ضرر خودشان است؟ با این حال کمک بازیکنان به کم کردن این اتفاق هم کار مثبتی به حساب می‌آید که توجیه ثروت‌اندوزی بیشتر مالکان و باشگاه‌ها باعث شده تا الان راضی به کاهش دستمزد خود نشوند. در این بین اما یک باشگاه از همه پیشی گرفت و خودش را از سایرین جدا کرد.

بیشتر بخوانید:

کمک ستارگان ورزشی در کرونا راهگشا بود یا تبلیغاتی؟!

آبراموویچ پول بازیکنانش را نمی‌خواهد

رومن آبراموویچ مالک روس باشگاه چلسی اخیراً از طرف باشگاه به بازیکنان اعلام کرده چلسی نیازی به پول بازیکنانش و کاهش دستمزد آنها ندارد. اگر بازیکنان دوست دارند که چنین کاری را انجام ندهند پس بهتر است به این کار مجبورشان نکرد. این فرضیه بر این اساس مطرح شده که بازیکنان خودشان پول‌های خود را خرج بیماران کرونایی و کادر درمان کنند. آبراموویچ هم مثل بازیکنان عقیده دارد بهتر است بگذاریم این پول توسط خود بازیکنان به نیازمندان برسد تا خیال‌شان از این بابت راحت شود.

مخالفت با کاهش ۱۰ درصدی

سزار آزپلیکوئتا کاپیتان تیم پس از مشورت با بازیکنان به این نتیجه رسید تا بازیکنان ۱۰ درصد از حقوق خود را کاهش دهند. رقمی که ظاهراً چشم مالک متمول چلسی را نگرفته است. از نظر آبراموویچ کاهش ۱۰ درصدی حقوق بازیکنان هیچ کمکی به باشگاه‌ها نمی‌کند. این یعنی حتی اگر اتحادیه فوتبال انگلیس و دولت هم به کاهش دستمزدها اجبار وارد کنند باشگاه چلسی این رویه را پیش نخواهد گرفت.

کمک چلسی به کادر درمان

چلسی جزو باشگاه‌هایی است که امکانات خود را در اختیار کادر درمان قرار داده است. این باشگاه با قرار دادن هتل نزدیک به ورزشگاه استمفوردبریج به بیماران کرونایی و اختصاص ۸۱ هزار وعده غذایی به بیماران و کادر درمان جزو باشگاه‌های پیشتاز جزیره در کمک به مقابله با این ویروس است. تاکنون ۱۲۱ اتاق از طرف باشگاه چلسی برای بیماران کرونایی آماده شده که نشان می‌دهد این باشگاه بدون توجه به زیان‌دهی این روزها تمرکزش را روی قطع زنجیره کرونا گذاشته است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس