کد خبر 1064784
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کوتینیو

ستاره پیشین تیم فوتبال لیورپول در آستانه تکمیل فرآیند پیوستنش به آبی‌پوشان لندنی است.

به گزارش مشرق، به نظر می‌رسد باشگاه بایرن مونیخ برنامه‌ای برای قطعی کردن قرارداد فیلیپه کوتینیو ندارد، برای همین چلسی قصد دارد از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببرد و این هافبک برزیلی را به استمفوردبریج منتقل کند.

بیشتر بخوانید:

ستاره بایرن مونیخ دست به عصا شد +عکس

بر اساس گزارش نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا، فیلیپه کوتینیو در آستانه پیوستن به چلسی است، این در حالی است که گفته می‌شود بارسلونا قصد بازگرداندن این هافبک بزریلی به نوکمپ را ندارد.

ستاره پیشین لیورپول قصد بازگشت به فوتبال باشگاهی انگلیس را دارد و مدیران باشگاه چلسی هم مذاکرات خود را برای تحفیف گرفتن از بارسلونا که رقم 90 میلیون یورویی را برای فروش فیلیپه مشخص کرده‌اند، آغاز کرده‌اند.

پیش از این نشریه «اکسپرس» گزارش داده بود باشگاه لیورپول هم در حال مذاکره با بارسلونا برای بازگرداندن این هافبک 27 ساله به آنفیلد است. همچنین گفته می‌شود باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد، آرسنال و تاتنهام نیز وضعیت هافبک برزیلی بارسا را زیرنظر دارند.

کوتینیو که بین سال‌های 2015 تا 2018 عضو لیورپول بود، در ماه ژانویه 2018 در ازای 167 میلیون یورو به بارسلونا پیوست. او در مدت 18 ماه حضورش در جمع کاتالان‌ها نتوانست عملکرد درخشانش در لیورپول را تکرار کند و در نهایت در تابستان 2019 با قرارداد قرضی یک ساله با بند خرید 120 میلیون یورویی به بایرن مونیخ ملحق شد.

بایرنی‌ها از عملکرد کوتینیو راضی هستند، اما رقم 120 میلیون یورو برای قطعی کردن قرارداد این بازیکن را بالا می‌دانند، از این‌رو بعید به نظر می‌رسد که قرارداد او را قطعی کنند. کوتینیو در بایرن مونیخ عملکرد خوبی داشته و در 32 بازی از رقابت‌های مختلف 9 گل به ثمر رسانده و 8 پاس‌گل هم داده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس